استودیو Quantic Dream در میان بازیکنان به واسطه ساخت عناوینی که بعد سینمایی آنها بر بخش گیمپلی این بازیها ارجعیت دارد شناخته میشود. مصادق بارز این موضوع نیز دو بازی Heavy Rain و Beyond: Two Souls هستند که با بازخوردهای مثبتی از سوی اهالی دنیای بازیهای رایانهای نیز مواجه شدهاند. حال اعلام شده است بازی Detroit، جدیدترین پروژه در دست ساخت این استودیو حدودا ۲۰ برابر بزرگتر از تمامی ساختههای قبلی Quantic Dream خواهد بود. با گیم شات همراه شوید.
طی مصاحبه «دیوید کیج» (David Cage)، مسئول این استودیو با GamesIndustry او بیان داشته است:
بخواهم صادق باشم، طی دو سال گذشته با وجود ۶ روز کار در هفته، موفق به پایان رساندن سناریوهای بازی Detroit شدهام. و این بازی یحتمل ۲۰ برابر بزرگتر از هر کاری است که ما انجام دادهایم. تمامی این موارد برای یک مغز (یک فرد) زیاد است.
البته او در ادامه بیان داشته است که تیم خوبی را در اختیار داشته که هر کدام از آنها با ایدههایشان به کیج کمک میکنند تا شاخههای داستانی بازی را گسترش دهد. هنگامی که شما تنها از یک مغز برای انجام چنین کاری استفاده کنید، طی روز تنها میتوانید تعدادی ایده خوب داشته باشید و واقعیت این است که کار مشترک بسیار به من کمک میکند. اما من دوستدارم سر آغاز سناریوها یک چیز شخصی باشد.
در پایان شایان به ذکر است تا به امروز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Detroit: Become Human اعلام نشده است اما یحتمل در سال آینده میلادی شاهد عرضه این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ خواهیم بود.