استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) با معرفی بازی Call of Duty: Infinite Warfare به جای Ghosts 2، تنها تعداد کمی را غافلگیر کرد. اکنون این شرکت دلیل در پیش گرفتن راهی متفاوت را اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات همراه باشید.
وبسایت AusGamers طی صحبتی با «تیلور کوروساکی» (Taylor Kurosaki)، کارگردان روایی و «جیکوب مینکاف» (Jacob Mincoff)، کارگردان طراحی بازی Call of Duty: Infinite Warfare، متوجه شد که در پیش گرفتن راهی جدید، خواست استودیو بوده است.
کوروساکی گفت:
ما میخواستیم با Infinite Warfare داستانی کاملا جدید را به تصویر بکشیم. داستان ما کاملا اصل بوده و در مجموعه Call of Duty تازگی دارد و هیچ ارتباطی با نسخههای دیگر بازیهای این مجموعه ندارد. پس به طور واضح در این بازی تنظیمات و شخصیتهای جدید وجود خواهد داشت.
با وجود این که نام این بازی Call of Duty: Infinite Warfare است، هیچگونه ارتباطی با نسخه Modern Warfare یا دیگر عناوین مجموعه Call of Duty ندارد. شرکت اینفینیتی وارد خواستار چیزی کاملا جدید است که میتواند برای طرفداران نسخه Ghosts آزاردهنده باشد؛ آن هم به این دلیل که قسمت داستانی این بازی، برایشان رضایتبخش نبوده است.
همچنین این دو توسعهدهنده (کوروساکی و مینکاف) اعلام کردند که Infinity Ward به دنبال امتحان کردن چیزی متفاوت و خلاقانه هستند و به این دلیل است که برخی از مبارزات این بازی در فضا انجام میشود.
بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ۱۴ آبان (۴ نوامبر) برای پلتفرمهای اکسباکس وان، پلیآستیشن ۴ و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. همچنین با خرید نسخه Legacy Edition، بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را نیز دریافت خواهید کرد.