آقای «کلیف بلزینسکی» (Cliff Bleszinski) بهتازگی اقدام به بیان واکنش و عکسالعمل خود در مقابل بازی DOOM آخرین ساخته استودیو «اید سافتور» کرده است. وی نظر خود را در مورد بازی DOOM طی ارسال توییتری اعلام نمود که در نبود لیست امتیازات این عنوان، نقد معتبری محسوب میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه مطلب همراه باشید.
سازنده سری بازی محبوب و پرهیجان Gears Of War با ارسال توییتی در شبکه اجتماعی توییتر اقدام به اظهار نظر در مورد بازی جدید DOOM کرد. وی صحبتهای خود را اینگونه شروع نمود:
بسیار خب، خیلی سریع نگاهی به بازی DOOM میاندازیم. از سلاحهای موجود در بازی میتوان حس خوبی دریافت کرد و بهتر از آن این بوده که قادر به دیدن برخی چیزهای شیطانی هستید. بسیار جذاب میشود اگر برروی سطح مریخ بود.
رازآلود بودن روایت بازی باعث ایجاد پرسش «من کی هستم؟» در کنار سیستم System Shock 2 در ذهن بازیباز میشود.
بر بازی DOOM تنها یک مشکل وارد است و آن نیز عملی بوده که من قصد داشتم برروی سری بازی قدیمی خودم (اشاره به Gears Of War) پیاده سازی کنم.
«این قدر برروی اعدام تمرکز نکنید :)»
در همین راستا آقای Peter Brown، منتقد نام آشنا وبسایت معتبر گیماسپات در خصوص بازی DOOM گفت:
شکوه و عظمت عنوان محبوب DOOM در بخش کشتن و به قتل رساندن کمنظیر بوده و آوازه اصلی آن محسوب میشود. مداوم حملاتی پیاپی به دشمنان خواهید داشت و این غولهای جهنمی را با استفاده از خشونتآمیزترین عملی که در ذهن دارید، تجزیه میکنید؛ البته این موضوع شاید کمی موجب کند شدن سرعت عمل شما بشود، اما برای همیشه اینگونه نخواهد بود.
شایان بهذکر است بازی DOOM در ۱۳ مِی برابر با ۲۴ اردیبهشت برای رایانههای شخصی و دو کنسول نسل هشتمی پلیاستیشن ۴ و اکسباکسوان منتشر شده است.
در نهایت یادآوری میشود که آقای کلیف بلزینسکی، سازنده بازی بسیار زیبا Gears Of War در سال ۲۰۱۲ از استودیو «اپیک گیمز» (Epic Game) جدا شد. وی در حال حاضر در کارولینا شمالی مستقر است و ریاست استودیو مستقل Boss Key را بر عهده داشته و برروی بازی LawBreakers کار میکند.