دیوید کیج (David Cage) در ارتباط با مراحل نوشتن داستان بازیهای خود صحبت و توضیح داده است که چرا این مراحل انقدر طولانی و دردناک هستند، مراحلی که مربوط به داستان بازی Detroit: Become Human نیز میشود که در دست ساخت قرار دارد.
در طول رویدادی موسس استودیوی Quantic Dream و کارگردان بازی Detroit: Become Human یعنی آقای دیوید کیج در ارتباط با مراحل نوشتن داستان بازیها توضیحاتی را ارائه کرد و نشان داد که چرا این مراحل، مخصوصاً در مورد بازی جدیدشان انقدر طولانی هستند.
آقای کیج توضیح داد که تا چند سال پیش بازیهای ویدئویی تمام تمرکز خود را برروی بحث مکانیزم بازی معطوف میکردند و تنها به بررسی مهارتهای شما اقدام میورزیدند اما با گذشت زمان، بازیکنان احساس کردند که برای نبرد یا تیراندازی باید دلیلی وجود داشته باشد و اینجا بود که داستان بازی این دلیل را بوجود میآورد. در واقع آقای کیج معتقد است که بازیهایی که دارای داستانهای خوبی هستند و داستان سرایی قابل توجهی دارند، به عنوان بازیهایی که دارای رتبه بالایی هستند شناخته و منجر میشوند که مردم متوجه شوند که چه اتفاقی در حال رویداد است و همین موضوع منجر به آن میشود که آنها به بازی خود ادامه دهند و ببینند که در پایان چه اتفاقی روی خواهد داد.
در ادامه صحبتها آقای کیج عنوان کرد که مراحل نوشتن داستان بازیهای او زمانبرترین و سختگذرترین بازه زمانی هستند که حداقل ۱۸ ماه زمان خواهند برد و مراحل نوشتن داستان بازی Detroit: Become Human چیزی بیش از این مقدار زمان برده است.
براساس صحبتهای آقای کیج، مراحل نوشتن داستان بازیها مراحلی طولانی مدت و دردناک هستند. زمانی که شما در نقش یک نویسنده در تیمی حضور دارید، بایستی از موارد مختلفی الهام بگیرید و دارای این غریزه باشید که ببینید داستان شما چه خواهد گفت و در پایان چه خواهد شد. آقای کیج از این غریزه برخوردار است و در مورد ترکیبی از المانهای مختلف با گیمپلی و مراحل بازی در زمان نوشتن هر یک از داستانهای خود فکر میکند، این دلیل آن است که میگویند نویسندگی در واقع حل یک پازل است. در زمان نوشتن یک داستان نیاز به اتصال با چیزهای مختلفی وجود دارد، آقای کیج دوست ندارد که تنها چیزی را بسازد که میان داستان و گیمپلی سازگاری وجود داشته باشد، بنابراین او نیاز دارد تا راهی را پیدا کند که بتواند هر آن چیزی را که دوست دارد در طول آن راه مورد توجه قرار گیرند، گنجانده شوند و این است دلیل جذاب بودن بازیهای او.
در حال حاضر تاریخ انتشاری برای Detroit: Become Human مشخص نشده است.