طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط شرکت PlayWay، بازی وحشت بقا و اول شخص Agony در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. این خبر امروز به مناسبت رسیدن بازی Agony به دوبرابر مبلغ مورد نیاز خود در کیک استارتر منتشر شد.
در حالی که کمپین کیک استارتر بازی Agony تنها چند هفته پیش در تاریخ ۳۱ اکتبر آغاز شده بود، این کمپین موفق شد در طول این مدت به ملبغ ۹۷ هزار دلار کمک مالی از سوی حامیان دست یابد که دو برابر هدف ۴۹ هزار دلاری بازی محسوب میشود. این موفقیت چشمگیر به این معناست که تیم سازنده بازی میتواند چندین عدد از اهداف ثانویه خود برای توسعه بازی را به نسخه نهایی آن اضافه کند. از این اهداف ثانویه میتوان به حالت Agony اشاره کرد که به بازیکنان اجازه میدهد در یک چالش بقا که مراحل آن به صورت تصادفی ایجاد میشود، به قتل عام و ایجاد آشوب در جهنم بپردازند. دیگر اهداف ثانویه که راه خود را به نسخه نهایی بازی باز کردهاند میتوان به ابزار ۳D character viewer و چندین پایان برای بخش داستانی بازی اشاره کرد.
در بازی Agony بازیکنان ماجرای خود را در نقش یک روح عذاب دیده در جهنم آغاز میکنند که هیچ خاطرهای که اینکه چه کسی است یا چرا به این مکان فرستاده شده، ندارد. این شخصیت به یک قابلیت ویژه دسترسی دارد که به او اجازه میدهد انسانها و هیولاها را کنترل کند. کسانی که جرعت ورود به جهان خصومت آمیز بازی را داشته باشند به زودی در مییابند که تنها راه قرار ملاقات با خود الهه قرمز (the Red Goddess) است.
شایان به ذکر است تیم توسعه بازی که با نام Madman Studio شناخته میشود، متشکل از گروهی دوست است که قبلا در ساخت بازیهای AAA موفق فراوانی مانند The Division، Sniper: Ghost Warrior 2، Alien Rage، Enemy Front و The Witcher 3: Wild Hunt شرکت داشتهاند.
پاداش حامیان بازی هم متفاوت بوده و شامل آیتمهایی مانند یک نسخه دیجیتالی از بازی و امکان طراحی حجره مخفی خود در جهنم بازی را شامل میشوند.
در حالی که کمتر از دو هفته تا اتمام کمپین بازی باقی مانده است، هدف ثانویه بعدی Madmind Studio برای بازی Agony افزودن تکنولوژی واقعیت مجازی به بازی است که تنها در صورتی رخ میدهد که مبلغ کمکهای حامیان بازی از مرز ۱۵۰ هزار دلار عبور کند.