استودیو Platinum Games برای بسیاری از بازیکنان با عناوینی مثل Nier: Automata ،Metal Gear Rising Revengeance و Bayonetta شناخته شده است.
این استودیو حالا اعلام کرده است که قصد دارد بازیهایش را به صورت مستقل از شرکتهای بزرگ منتشر کند. رئیس بخش توسعه استودیو و یکی از تهیه کنندگان آن، «آتسوشی ایبانا» (Atsushi Inaba) در مصاحبه با گیم اینفورمر در این موضوع صحبت کرد و همچنین اشاره کرد که در سال پیش ۷۰ ایده برای بازی جدید از سوی کارکنان به دست آنها رسیده است.
یکی از اهداف استودیو Platinum Games این است که آیپی و بازیهای خودش را بسازد. تاکنون ما برای بازیهایمان با ناشرهای مختلفی همکاری داشتهایم ولی قصد داریم در آینده نزدیک مستقل شویم و خودمان ناشر بازیهایمان باشیم.
او در ادامه بیان کرد که در پلاتینیوم گیمز هرکسی اجازه دارد ایدههای خود را برای عناوین جدید در میان بگذارد و تاکنون دو ایده انتخاب شده و در حال ساخته شدن هستند.
ما در استودیو اجازه میدهیم کارکنان ایدههای خود را مطرح کنند و در سال ۲۰۱۷ حدود ۷۰ ایده برای بازی جدید به دستمان رسید. البته اگر بخوایم ایدههای کوچک و تصادفی که به ذهن همه میرسد و تنها بر روی کاغذ طراحی میرود را حساب کنیم، این عدد بسیار بزرگتر خواهد شد. در سال گذشته بیشتر تمرکز ما بر این بود که ایده مناسب را پیدا کنیم و اکنون دو ایده انخاب شده و استودیو بر روی آن کار میکند.
ما نمیتوانیم یک بازی AAA بزرگ بسازیم، چون بودجه کافی برای اینجام این کار را نداریم ولی قصد نداریم مانند استودیوهای مستقل تنها با یک تیم کوچکِ چند نفره به سراغ ساخت این عناوین برویم. بازیهای جدد ما چیزی میان این دو خواهند بود که احتمالا تیمهایی با ۲۰ نفر عضو در ساخت آنها شرکت خواهند کرد.
این صحبتهای آتسوشی ایبانا خیلی به کاری که استودیو Ninja Theory با بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice کرد شباهت دارد. این استودیو، Hellblade: Senua’s Sacrifice را بازی AA میدانست که با بودجه محدود ولی با گرافیک خوب و داستانی عالی ساخته و توسط خود Ninja Theory با قیمت ۴۰ و تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده است.
3 دیدگاه
Alireza22
اینا هم میخوان دیجیتالی بزنن؟
اشکان دولتی
هنوز چیز خاصی نگفتن ولی احتمالش وجود داره که اینکارو کنن
ahmad-black
نیر بازی خوش ساختی بود و نینجا تئوری به خوبی هل بلید منتشر کرد