در یک رویداد مطبوعاتی، Devolver Digital، ناشر بازی Strafe اعلام کرد که این بازی دیگر در تاریخ ۲۸ مارس، مصادف با ۸ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر نشده و بهجای آن در تاریخ ۹ می، مصادف با ۱۹ اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.
اکنون که باید مدت زمان بیشتری را برای دستیابی به بازی Strafe منتظر بمانیم، ناشر بازی علت این تاخیر را به شوخی عدم انجام برخی پیشبینیهای لازم اعلام کرده است.
Thom Glunt، کارگردان بازی Strafe اعلام کرد:
Strafe نیاز به بیش از ۱۵۰ هزار ساختار چند ضلعی دارد تا بتوان گرافیک آن را تولید کرد؛ بدلیل برخی مشکلات قانونی غیر منتظره و مجموعهای از اشتباهات اداری، نزدیک به ۲۵ هزار از این ساختارهای چند ضلعی در زمان دیرتری به دفتر سازنده بازی یعنی استودیوی Pixel Titans رسیدند و نتیجه آن تاخیر در زمان انتشار بازی برای چند هفته بوده است.
Strafe یک بازی در سبک شوتر با گرافیکی قدیمی اما المانهای جدید است و پیش از این نسخه از اجرای آن لذت زیادی بردهایم.
Strafe یک بازی در سبک اول شخص و شوتر است که توسط استودیوی Pixel Titans و موتور گرافیکی یونیتی (Unity) تولید و توسط Devolver Digital انتشار خواهد یافت؛ این بازی در دهه ۱۹۹۰ منتشر شده بود و همچون عناوین Doom و Quake تلاش دارد تا با گرافیک و المانهای مدرنتر بار دیگر در دنیای بازیهای ویدئویی خودنمایی کند.