کنفرانس توسعه دهندگان بازی یا GDC در اواخر ماه جاری میلادی شروع خواهد شد و یکی از پنلهای آن مربوط به بازی Gears of War 4 خواهد بود.
پنل بازی Gears of War 4 با میزبانی Steven Dickinson، انیماتور فنی ارشد صورت خواهد گرفت و به موضوعاتی پیرامون نحوه مدیریت استودیوی کوالیشن (Coalition) در استفاده از انیمشینها در بازی Gears of War 4 خواهد پرداخت و نحوه افزایش کیفیت بصری بازی با استفاده از تکنیکی به نام Motion Warping مورد بحث قرار خواهد گرفت.
کار با سیستم انیمیشینها نیاز به ساخت ابزاری واقعی و تا حد امکان انعطافپذیر دارد تا رفتار شخصیتهای بازی در محیطهای ناهموار و پویا قابلیت تغییر براساس موقعیت را داشته باشند. برای رسیدن به چنین هدفی از ترکیب انیمشینهای مختلفی استفاده شده است تا بتوان محیطها و موقعیتهای مختلفی را ایجاد کرد اما امروزه باید توجه داشت که چه میزان از این انیمیشنها در بازیهای AAA امروزه بایستی بکار برده شوند و منجر به نابودی آن بازی نشوند. استفاده از ترکیب انیمیشینهای مختلف همچنین منجر به آزادی بصری خواهد شد و در نتیجه انیمیشینها بایستی دارای زمانبندی مناسب باشند. بعضی از بازیها به حد نابودی از این انیمیشینها برای ایجاد پویایی هر چه بیشتر در بازی خود استفاده میکنند تا برخی از محدودیتهای خود را از بین ببرند؛ این اقدامات اغلب در بازیها رخ میدهد و مشکلی را برای انیماتورها ایجاد نخواهد کرد. در بازی Gears of War 4 استودیوی کوالیشن اقدام به ساخت و استفاده از یک راه حل مناسب، مفهوم جدیدی را در اثر خود معرفی کرده است.
پنل گفته شده در تاریخ یک مارس، مصادف با ۱۱ اسفند ماه خواهد بود اما توجه داشته باشید که بصورت لیو استریم اجرا نمیشود.
کنفرانس GDC از تاریخ ۲۷ فوریه، مصادف با ۹ اسفند ماه در Moscone Center واقع در شهر سان فرانسیسکو آغاز خواهد شد. Gears of War 4 هم اکنون برروی پلتفرمهای ایکس باکس وان و رایانههای شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس است.