شرکت نینتندو اعلام کرد که اولین تبلیغ خود مربوط به کنسول نینتندو سوئیچ را در سوپر بول (Super Bowl) در روز یکشنبه یعنی پنج فوریه در مدت Super Bowl LI به نمایش گذاشته است.
این تبلیغی ۳۰ ثانیهای از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با موسیقی به نام Believer بوده است که برای اولین بار در ۳۱ ماه ژانویه در سراسر جهان منتشر شد.
در کنار این تبلیغ ۳۰ ثانیهای از کنسول نینتندو سوئیچ، همچنین شرکت نینتندو اعلام کرد که تبلیغی گسترش یافته با مدت ۹۰ ثانیه بصورت آنلاین منتشر خواهد شد. براساس گفته شرکت نینتندو این تبلیغ extended cut به نمایش قابلیتهای مختلف کنسول نینتندو سوئیچ خواهد پرداخت و آن را در موقعیتهای مختلف به نمایش خواهد گذاشت، موقعیتهایی نظیر خانه به عنوان یک کنسول بازی و یا حضور در کلاس به عنوان عاملی برای آموزش آشپزی؛ در این ویدئو شاهد عناوینی چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،۱-۲-Switch ،Mario Kart 8 Deluxe ،ARMS ،Splatoon 2 ،Just Dance 2017 از شرکت یوبیسافت و Ultra Street Fighter II: The Final Challengers از شرکت کپکام خواهیم بود.
Nicolas Chavez، معاون بازاریابی شعبه آمریکایی شرکت نینتندو طی بیانیهای اعلام کرد:
اکثر دستگاههای بازی و بازیهای قابل پیشبینی در بزرگترین نمایشگاههای سال دیده میشوند، این قاعده در مورد نینتندو سوئیچ فرق میکند و به این موضوع توجه خواهد کرد که مردم چطور، چه زمان و در کجا اقدام به اجرای بازی خود خواهند کرد. این تنها تغییری است که در حال حاضر و در تبلیغات این کنسول شاهد آنها خواهید بود.
جدیدترین کنسول شرکت نینتندو در تاریخ ۳ مارس، مصادف با ۱۳ اسفند ماه به قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در ادامه دو تریلر گفته شده را مشاهده خواهید کرد.