سونی و ناتی داگ بالاخره شب گذشته توسط برنامه جدید State of Play تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 را اعلام کردند که بهمن ماه امسال خواهد بود.
بیراه نیست که بگوییم بازی The Last of Us 2 یکی از موردانتظارترین آثار این نسل است و طرفداران فوریه ۲۰۲۰ پس از مدتها انتظار میتوانند آن را تجربه کنند. در پست جدیدی که وبلاگ رسمی پلیاستیشن ارسال کرد، نیل دراکمن کارگردان بازی نیز کمی در رابطه با قسمت دوم، اندازه و مقیاس آن و همچنین انتظاری که بازیکنان میتوانند از بازی داشته باشند، صحبت کرد.
او آشکار کرد که استودیو ناتی داگ به مدت پنج سال مشغول ساخت بازی The Last of Us 2 بودهاند و برای آنکه بتوانند داستان مورد علاقه خود را روایت کنند، آنها میبایست بازی را “عظیم” خلق میکردند. بههمین خاطر به “طولانیترین اثر ناتی داگ” تبدیل شد که پیش از این نیز تروی بیکر (بازیگر جوئل) به آن اشاره کرده بود.
پنج سال پیش کار ساخت قسمت دوم رو شروع کردیم. خیلی سخته که بخوام فشار بیاندازه کار کردن پس از موفقیت قسمت اول رو توصیف کنم. میدونیم که چقدر شما دنیا و شخصیتهای بازی رو دوست دارین، مخصوصا الی و جوئل. باور کنین خود ما هم طرفدارشون هستیم. عاشقشونیم. بههمین خاطر هم این همه سال رو صرف ساخت اثری کردیم که احساس کنیم عدالت رو در حقشون رعایت کرده باشیم.
بتوانیم داستان با ظرافتی را روایت کنیم که در هسته خود به دنبال پیدا کردن جواب سوالی حیاتی است: تا کجا پیش خواهید رفت تا کسانی که به عزیزان و دوستان شما آسیب رساندهاند را به سزای اعمالشان برسانید؟ داستانی فوقالعاده احساسی با تِمهای پیچیده که در خور دنیای بازی است. چیزی که ما در ابتدای کار فهمیدیم این بود که جاهطلبانهترین و طولانیترین بازی در تاریخ ۳۵ ساله استودیو قراره باشه. برای روایت کردن چنین داستانی بازی باید و حتماً عظیم باشه.