الکترونیکآرتس و استودیوی «دایس» (DICE) در حال حاضر بر روی بهبود تجربهی کنونی بازی Star Wars Battlefront 2 بهجای ساخت دنباله برای آن تمرکز دارند. در ادامه خبر همراه گیمشات باشید.
انتقادات بازیکنان از سیستم کسب درآمد و پرداختهای درونبرنامهای بازی Star Wars Battlefront 2 به حدی شدید بود که حتی به گوش قانونگذاران ایالات متحدهی آمریکا رسید اما این هدف و میراثی نبود که الکترونیکآرتس و استودیوی دایس قصد رسیدن به آن را داشتند. با این حال، به عقیدهی استودیوی دایس این عنوان بالاخره توانست موفق ظاهر شود و جامعهی مخصوصی از بازیکنان را تشکیل دهد که همچنان در حال رشد است. به همین دلیل، فعلاً نباید انتظار ساخت دنبالهای را بر آن داشته باشیم.
کارگردان طراحی بازی Star Wars Battlefront 2 یعنی «دنیس برانوال» (Dennis Brännvall) طی مصاحبه با PCGamesN گفته است که با توجه به تغییرات ایجاد شده در صنعت بازیهای ویدئویی، الکترونیکآرتس طبق روال گذشته برای عرضهی یک دنباله عمل نمیکند و در حال حاضر نیز بهبود تجربهی Star Wars Battlefront 2 چیزی است که بازیکنان بیشتر خواهان آن هستند.
ما در گذشته به چرخهی ساخت دنباله پایبند بودیم و یک دنباله میساختیم، به مدت یک سال سیزنپس آن را ارائه میدادیم و سپس به سراغ نسخهی بعدی میرفتیم. من فکر میکنم که صنعت بازیهای ویدئویی در این زمینه تغییراتی داشته است… قبلاً این موضوع حالت خیلی معاملانهای داشت و ما بازی را ساختیم و ۴ بستهی دانلودی را در دستور کار قرار دادیم و بعد آن، پایان ماجرا. پس معمولاً روی ارائهی ارزش به بازیکن در ازای پولی که پرداخت کرده است تمرکز میکنید و اگر سیستم موجود به درستی کار نکرد، آن را به یاد میسپارید و میگویید که در دنباله آن را حل خواهیم کرد. اما این بار ما چنین روشی را دنبال نمیکنیم.
بازی Star Wars Battlefront 2 هماکنون در دسترس پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان قرار دارد و علیرغم تمامی حواشیای که با خود به همراه داشت، هنوز بهطور مداوم بهروزرسانیهای مختلف دریافت میکند و همچنان پابرجا است. پس اگر خواهان دنبالهای بر آن هستید، ظاهراً باید مدت زمان زیادی را انتظار بکشید.