با عرضه بهروزرسانی جدید بازی زولا ، Battle Pass یا همان Zula Pass به بازی اضافه شده است که به بازیبازان، اجازه دسترسی به امکانات و ویژگیهای بسیاری را میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
اما Zula Pass دقیقا چیست؟ اطلاعات زیر، شما را کاملا با این برنامه و سرویس بازی Zula آشنا میکند:
زولا پس چیست؟
- زولا پس یک رویداد بلندمدت است که شما میتوانید تراز خودتان را در این رویداد ارتقا داده و به دنبال این ارتقا، جوایز نفیسی کسب کنید. با انجام بازی و اتمام ماموریتها ارتقای درجه انجام میگردد.
- زولا پس فصلهای متعددی دارد.
- بتل پس (Battle Pass) را میتوان با طلای زولا خریداری کرده یا حتی هدیه گرفت.
- در رویداد زولا پس دو نوع جایزه متفاوت وجود دارد: رایگان و پولی.
- هر فردی میتواند در هر دو بخش رایگان و پولی شانس خودش را امتحان کند. البته باید توجه کرد جوایز بخش پولی تنها توسط بازیکنهایی که بتل پس دارند قابل جمعآوری است.
- بازیکنهایی که بدون بتل پس ماموریتهایشان را به اتمام رسانده و ترازشان را ارتقا میدهند، پس از خریداری بتل پس از جوایز بخش پولی بهرهمند خواهند شد.
- قرار بر این است که در هر فصل، آیتمهای ویژهای بر اساس مناسبتهای حاکم بر فصول مختلف، به بازیکنها اهدا شود.
- بتل پس دارای ماموریتها، قرارداد، اچیومنت، فروشگاه فصلی و FAQ است.
فصلهای بتل پس
- بتل پس یک رویداد فصلی است.
- یک زمان شروع و یک زمان خاتمه برای هر فصل در نظر گرفته میشود.
- آمار و ارقام بازیکن در هر فصل تنها محدود به همان فصل است.
- اطلاعات کشته/ مرگ بازیکنها پس از اتمام فصل ریست نمیشود. آمار فصلی را میتوان به صورت معکوس رویت کرد.
- پیشروی بتل پس در هر فصل برای همیشه نگهداری میشود.
- دادههای جوایز هر فصل برای همیشه نگهداری میشود.
سیستم ردهبندی و پاداش
ردهبندی
- ردهبندی همان ترازهای بتل پس است.
- ۱۰ ستاره به معنای ارتقای ۱ رده است.
- هر رده جایزه خاص خودش را دارد.
ستاره
- ردههای بتل پس را میتوان با دریافت ستارهها ارتقا داد.
- ستارهها را میتوان از ماموریتها، قراردادها و همچنین اچیومنتها کسب کرد. البته ستارهها را میتوان با خرید درون برنامهای نیز خریداری کرد.
سیستم پاداش
- هر فصل، جوایز منحصر به فرد دارد.
- جوایز به دو دسته رایگان و پولی طبقهبندی میشوند.
- جوایز قفل شده را میتوان با ارتقای تراز بازیکن آزاد کرد.
- جوایز پولی تنها به بازیکنهای دارای بتل پس تعلق میگیرد.
ماموریتها
کارتهای ماموریت رایگان و روزانه
- هر روزه چهار ماموریت تصادفی به بازیکن محول میشود.
- پیشروی در هر ماموریت برای تمام بازیکنها آزاد است.
- جوایز هر ماموریت توسط تمامی بازیکنها قابل دستیابی است.
- اگر بازیکنها جوایز ماموریتهای روزانه را کسب نکنند، این جوایز از دست خواهند رفت. جوایز ماموریتهای قدیمی تحت هیچ شرایطی قابل دسترسی نیست.
کارتهای ماموریت پرمیوم و روزانه
- کارت ماموریتهای پرمیوم علاوه بر ماموریتهای رایگان به بازیکن تعلق میگیرد.
- شش ماموریت تصادفی پرمیوم به بازیکن محول میشود.
- پیشرفت در ماموریتها برای تمامی بازیکنها آزاد است.
- جوایز هر ماموریت تنها به بازیکنهایی که زولا پس دارند، تعلق میگیرد.
- بازیکنهایی که ماموریتها را به اتمام میرسانند، شانس دریافت یک جایزه بزرگ را پیدا میکنند.
- اگر بازیکنها جوایز ماموریتهای روزانه را کسب نکنند، این جوایز از دست خواهد رفت. جوایز ماموریتهای قدیمی تحت هیچ شرایطی قابل دسترسی نیست.
قراردادها
- قراردادها در حقیقت همان کارتهای ماموریت است که به صورت هفتگی ارائه میشود. قراردادها را میتوان در یک برهه زمانی مشخص به اتمام رساند. همچنین شما قادر به خریداری آنها هستید.
- قراردهایی از پیش تعیین شده در هر هفته وجود دارد.
کارت قرارداد
- کارتهای قرارداد را میتوان به نوعی کارت ماموریتهای ویژه دانست.
- بازیکنها میتوانند با زولا پس یا طلای زولا قرارداد را فعال کنند.
- برهه زمانی به محض فعال شدن قرارداد به صورت خودکار فعال میشود.
- بازیکنهایی که ماموریتها را در موعد مقرر به اتمام برسانند توانایی دریافت جایزه را دارند.
- اگر قرارداد در برهه زمانی تعیین شده به اتمام نرسد، شما میتواند آن قراردادها را مجدد خریداری و فعال کنید.
اچیومنتها
- اچیومنتهای خاصی برای هر فصل تعیین شده است.
- هر اچیومنت سه مرحله دارد و سختی مرحله با پیشرفت بازیکن سختتر خواهد شد.
- مرحله در حال اجرا باید به اتمام برسد تا مرحله بعدی باز شود.
- بازیکنهایی که اچیومنتها را به اتمام برسانند، ستارههایی را هدیه میگیرند.
- پیشرفت اچیومنتها برای هر دو دسته بازیکنهای رایگان و پولی مهیا شده است.
- تنها بازیکنهایی که زولا پس داشته قادر هستند جایزه مرحله سوم را کسب کنند.
فروشگاه فصلی
- برای زولا پس یک فروشگاه ویژه فصلی در نظر گرفته شده است.
- دکها، کیسها و متریالها در این فروشگاه فصلی فروخته میشود.
- آیتمهای موجود در فروشگاه فصلی همگی آیتمهای ویژهای به شمار میرود و تنها در فروشگاه فصلی قابل فروش است.
- تخفیفهای ویژهای در آیتمهای این فروشگاه لحاظ خواهد شد.
- تنها بازیکنهایی که زولا پس در اختیار دارند، قادر به خرید از فروشگاه فصلی هستند.
- تنها بازیکنهایی که زولا پس در اختیار دارند، قادر به دریافت هدیه از فروشگاه فصلی هستند.
سوال و جوابهای متداول بازیکنها
- چگونه میتوانم زولا پس را خریداری کنم؟
شما میتوانید زولا پس را با رفتن به صفحه زولا پس در بازی خریداری کنید. تنها کافیست گزینه «خریداری زولا پس» را کلیک کنید.
- آیا میتوانم به دوستانم زولا پس هدیه بدهم؟
بله. شما میتوانید به دوستان خود زولا پس هدیه بدهید بدون اینکه مابهالتفاوت یا هزینه مازادی پرداخت کنید.
- زولا پس خریدم اما پشیمانم! آیا میتوانم پولم را پس بگیرم؟
متاسفانه هزینه خریداری زولا پس مثل سایر محتواهای پولی شرکت، قابل بازگشت نیست.
- چطور میتوانم جوایز زولا پس را باز کنم؟
با ارتقای ترازتان، جوایز به صورت خودکار برای شما باز میشود.
- چگونه تراز خودم را ارتقا بدهم؟
شما میتوانید با کسب هر ۱۰ ستاره، تراز خود را یک سطح ارتقا بدهید. شما به واسطه انجام ماموریتها، قراردادها و همچنین اچیومنتها ستاره جمعآوری میکنید. هر چند دریافت ستاره با پرداخت درون برنامهای نیز انجام میشود.
- فصل در حال اتمام است. اگر همین الان زولا پس خریداری کنم چه بر سر جوایز دیگر میآید؟
اگر شما همین الان زولا پس بخرید، تمام جوایز تا زمانی که شما ارتقا درجه پیدا میکنید آزاد شده و شما میتوانید تمامی آنها را بدون هیچ مشکلی کسب کنید.
- یادم رفت جوایزم را بگیرم. آیا الان میتوانم آنها را دریافت کنم؟
ماموریتها مرتب در هر روز ریست میشود. اگر در همان روز جوایزتان را نگیرید، آیتمها برای همیشه از دست خواهند رفت.
- چرا نمیتوانم جوایز ماموریتهای پرمیوم را دریافت کنم؟
تمامی بازیکنها میتوانند ماموریتهای پرمیوم را انجام دهند اما تنها بازیکنهایی که زولا پس در اختیار دارند، قادر به دریافت جوایز پرمیوم هستند.
- چگونه جایزه بزرگ را میتوانم دریافت کنم؟
شما تنها با اتمام تمامی ماموریتها شانس دریافت جایزه بزرگ را خواهید داشت.
- قراردادها به چه معناست؟
یک قرارداد به این معناست که شما به ازای اتمام ماموریت در یک برهه زمانی خاص، این شانس را پیدا کرده تا جوایز متعددی دریافت کنید.
- چگونه میتوانم قراردادها را فعال کنم؟
شما میتوانید قراردادهای موجود در بازی را با زولا پس یا طلای زولا فعال کنید. به خاطر داشته باشید که به محض فعالسازی قرارداد، بازه زمانی نیز آغاز میگردد.
- زمان قرارداد به اتمام رسید اما من نتوانستم ماموریتم را تکمیل کنم. الان چه اتفاقی میفتد؟
اگر در موعد مقرر ماموریت را تمام نکنید، قرارداد را میبایست مجدد فعال کرده و دوباره تلاش کنید.
- چه زمانی قراردادها ریست میشوند؟
قراردادها به صورت هفتگی و خودکار در انتهای هر هفته ریست میشوند.
- اچیومنتها به چه معناست؟
اچیومنتها در هر فصل ریست شده و شما بر اساس میزان پیشرفتتان در هر فصل، ستاره کسب میکنید.
- من اچیومنتها را تمام کردم اما نمیتوانم ستارهای دریافت کنم. چرا؟
پیشرفت اچیومنتها برای تمامی بازیکنها طراحی شده اما تنها بازیکنهایی که زولا پس دارند قادر به دریافت مرحله سوم ستارهها هستند.
- چرا من نمیتوانم به مرحله بعدی اچیومنتها دسترسی داشته باشم؟
هر اچیومنت سه مرحله با سطح سختی متفاوت دارد. شما باید مرحله کنونی را تمام کنید تا به مرحله بعدی برسید.
- فروشگاه فصلی چیست؟
فروشگاه خاصی است که در هر فصل، آیتمهای جدید در اختیار بازیکنها قرار میدهد. در این فروشگاه آیتمهای ویژهای به شما عرضه خواهد شد.
- چرا نمیتوانم از فروشگاه فصلی استفاده کنم؟
فروشگاه فصلی تنها برای بازیکنهایی که بتل پس دارند قابل دسترسی است.
- آیا آیتمهای خریداری شده در فروشگاه فصلی را میتوان پس داد؟
متاسفانه هزینه خریداری زولا پس مثل سایر محتواهای پولی شرکت، قابل بازگشت نیست.
- آیا من میتوانم جوایزم را پس از خاتمه فصل نگه دارم؟
البته که میتوانید! تمامی جوایزی که برایش زحمت کشیدید، برای همیشه به شما تعلق دارد.
1 دیدگاه
ohum
متاسفانه این بازی شده شبیه ایران خودرو و سایپا ، شالوده اصلی بازی رو جدا کردن دارن جداگونه میفروشن