طبق آنچه تاکنون از استودیوی «فرام سافتور» (FromSoftware) شنیدهایم، به نظر میرسد که المانهای جهانآزاد بازی Elden Ring نقش پررنگی را در آن ایفا میکنند.
از سبک گیمپلی گرفته تا داستانسرایی و باسها، بازی Elden Ring بسیاری از ویژگیهای عنوان دیگر استودیوی فرام سافتور یعنی سری Souls را قرض گرفته است اما از طرفی دیگر، مسیر متفاوتی را طی میکند و در واقع اولین بازی جهانآزاد کامل این استودیو به شمار میرود.
مدیر فرام سافتور، خالق Souls و Bloodborne و کارگردان بازی Elden Ring یعنی «هیدتاکا میازاکی» (Hidetaka Miyazaki)، در گفتوگو با IGN اظهار داشته که گیمپلی این عنوان با توجه به دنیای آزاد و وسیع آن طراحی شده است و مکانیکهای گیمپلی در خدمت همین ویژگی قرار دارند.
درحالی که سیاهچالهای تنگ و چندبخشی بازیهای قبلی ما بههمپیوسته بودند، محیطهای Elden Ring بسیار آزادتر و وسیعتر خواهند بود. دنیای گستردهتر اساس گیمپلی این عنوان را شکل خواهد داد و مکانیکهای گیمپلی با توجه به این نوع محیط طراحی شدهاند.
بازی Elden Ring که طی E3 2019 رسماً از آن رونمایی شد، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.