خالقان بازی Mortal Kombat 11 اخیراً صحبتهایی راجع به آن داشتهاند و این عنوان را دارای طولانیترین داستان در تمام سری نامیدهاند.
در میان استودیوهای مختلفی که عناوین مبارزهای میسازند، NetherRealm بیش از همه روی بخشهای داستانی و تاریخچه فایترها یا مبارزانش تمرکز دارد. بازیهای Mortal Kombat x و Injustice 2 مثال بارز این توجهات در سالهای اخیر هستند. اما هرچقدر هم که به عقب برمیگردیم، این عنصر داستانی هیچگاه کمرنگ نشده و آن را حفظ کرده است.
ظاهرا عنوان Mortal Kombat 11 حتی از بازیهای پیشین استودیو NetherRealm هم فراتر خواهد رفت. «مت بورک» (Matt Burke) که دستیار تهیهکننده بازی است، طی مصاحبهای که به تازگی با God Is A Geek داشته، اعلام کرد که بخش داستانی بازی در میان تمامی عناوین قبلی استودیو، بزرگترین خواهد بود.
“از نظر مدت زمان، این بدون شک بزرگترین داستانی است که خلق کردهایم. داستان بازی بسیار طولانی است و من برای تمام کسانی که قرار است آن را تجربه کنند هیجانزده هستم. شخصیت Kronika کاراکتر بهشدت جالبی است؛ یک شخصیت منفی بزرگ. همه اعضای استودیو برای عرضه بازی لحظهشماری میکنیم.”
نوع روایت داستان هم بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود. به گفته بورک، شما در بازی شاهد تقابل میان گذشته و حال هم خواهید بود که باهم ظاهر میشوند. «لویی کانگ» (Lui Kang) با شیاطین دورنی خود دست و پنجه نرم میکند امّا همچنان فرد برگزیده است. چندی پیش استودیو NetherRealm تایید کرد که بخش داستانی بازی حدود ۸ ساعت به طول خواهد انجامید، که این میتواند برای خیلیها هیجانانگیز باشد. همچنین تریلری هم منتشر شد که در آن شخصیت Kitana درحال مبارزه با D’Vorah دیده میشود.
زمان زیادی تا انتشار بازی باقی نمانده و هم هواداران و هم توسعهدهندگان، از آن انتظارات بالایی دارند.بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 قرار است ۲۳ آپریل (مصادف با ۳ اردبیهشت ماه) برای پلیاستیشن ۴، ایکس باکس وان، پیسی و نینتندو سوئیچ عرضه شود.