به نظر میرسد که بازی Halo Infinite قصد دارد تا شکوه و عظمت گذشتهی سری Halo را بازگرداند و به موفقیتی عظیم برسد. استودیوی Industries 343 و مایکروسافت قطعا روی این عنوان حساب ویژه ای باز میکنند و از هماکنون، بخش تقسیم صفحه چهار نفره را برای آن تایید کردهاند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
سری بازیهای محبوب و مشهور Halo، تاریخ فوقالعاده ای با مود تقسیم صفحه یا Split Screen دارد. یکی از دلایلی که این سری توانست در آغاز راه خود، بسیار موفق عمل کند و ساختار شکن باشد، وجود همین بخش تقسیم صفحه در کنار بخش چند نفره بازی بود؛ آن هم در دوره و زمانهای که کسی صحبتی از بخش چند نفره و آنلاین نمیکرد! حذف شدن بخش تقسیم صفحه محلی (Local) در آخرین نسخه عرضه شده از سری، یعنی بازی Halo 5 Guardians، بسیاری از طرفداران قدیمی این سری را ناراحت کرد و آنها فکر میکردند که دیگر خبری از این بخش در سری Halo نخواهد بود. برخی از بازیبازان حتی یکی از دلایل مهم شکست تقریبی این نسخه را نبود بخش چند نفره محلی میدانستند و از آن جایی که استودیوی ۳۴۳ Indistries به تازگی به اشتباهات خود برای ساخت Halo 4 و Halo 5 اعتراف کرده، بعید نیست که حذف بخش تقسیم صفحه، یکی از این اشتباهات باشد.
حال، به نظر میرسد که استودیوی Industries 343 در طول این سالها، درسهای زیادی را یاد گرفته و قصد دارد تا باز هم سری را با بازی Halo Infinite به شکوه دوران گذشته خود بازگرداند. طرفداران میتوانند خوشحال باشند زیرا به تازگی استودیوی سازنده در میکسر استریم تایید کرده که بازی Halo Infinite دارای بخش چند نفره محلی یا همان حالت تقسیم صفحه است و تا چهار بازیباز را پشتیبانی میکند.
این پایان کار نیست و خبرهای خوب برای طرفداران سری Halo ادامه دارد. به تازگی در یک پست Reddit، استودیوی Indistries 343 اعلام کرده که آنها مراحل شخصی سازی بازی محبوب Halo Reach را به بازی Halo Infinite بازمیگردانند. بازی Halo Reach را میتوان به نوعی، نقطه اوج سری Halo دانست و الگو برداری از این عنوان قطعا نمیتواند نتیجه بدی برای بازی Halo Infinite به همراه داشته باشد. علاوه بر این، Black Undersuits (قسمتهایی از زره که فلز نیستند) قرار است بخشی از بازی Halo Infinite باشد و این طور که گفته شده، تقاضای زیادی برای گنجاندن آن ها درون بازی بوده است.
در آخر، بد نیست اشاره کنیم که بازیبازان رایانههای شخصی نیز میتوانند خوشحال باشند چرا که سازندگان برنامههای زیادی برای آنها در نظر گرفتهاند. این طور که اعلام شده، بازیبازان رایانههای شخصی، ویژگیهای منحصر به فردی را دریافت خواهند کرد که البته هنوز به طور دقیق، مشخص نشده اند. استودیوی Industries 343 این نکته را یادآور شده که موتور گرافیکی Slipspace Engine که برای اولین بار برای ساخت بازی Halo Infinite از آن استفاده میشود، از همان ابتدا با در نظر گرفتن نسخه رایانههای شخصی طراحی شده و با بازیبازان رایانههای شخصی به مانند شهروندان درجه اول برخورد خواهد شد.
به نظر میرسد که مایکروسافت و استودیوی Industries 343 حساب ویژهای روی بازی Halo Infinite باز کردهاند و قصد دارند تا با استفاده از آن، نه تنها شکوه و عظمت روزهای گذشته سری Halo را بازگردانند، بلکه یک بازی فرست پارتی درجه یک و با کیفیت برای بازیبازان ایکسباکس و رایانههای شخصی تهیه کنند. بازی Halo Infinite قرار است برای پلتفرم های ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.