ظاهراً برنامهریزی «جف کیفلی» (Geoff Keighley) و تیم او برای رویداد The Game Awards 2018 نتیجهی خود را نشان داده است. در ادامه همراه گیمشات باشید.
هفتهی گذشته به لطف رویداد The Game Awards 2018 و سورپرایزهایش هفتهی بزرگی برای صنعت بازیسازی بود و از جمله این سورپرایزها میتوان به معرفی Mortal Kombat XI و نسخهی جدید Dragon Age اشاره کرد. اما برندهی اصلی، بهجز بازیها و استودیوهایی که جایزه دریافت کردند، تهیهکننده و مجری این مراسم یعنی جف کیفلی و تیم او بودهاند.
کیفلی در توئیتر اعلام داشته که تماشای رویداد The Game Awards 2018 با ۲۶.۲ میلیون لایو استریم در سراسر جهان، دوبرابر سال گذشته بوده است. این افزایشی ۱۲۸ درصدی نسبت به ۱۱.۵ میلیون لایو استریم رویداد سال گذشته به حساب میآید که نشان از مثبت واقع شدن برنامههای تیم تهیهکنندگی دارد.
تماشای مراسم امسال The Game Awards با ۲۶ میلیون لایو استریم بیشتر از دو برابر سال گذشته بوده است. این باورنکردنی است. ممنون از شما بهخاطر تماشا و حمایت از ما طی این ۵ مراسم گذشته. گیمینگ به رشد خود ادامه میدهد.
بیشترین میزان مخاطبان رویداد The Game Awards 2018 متعلق به توئیچ بوده اگرچه پلتفرمهای دیگر هم نقش به خصوص خود را داشتهاند.
میزان بازدید در اکثر پلتفرمهای عمده بسیار بوده و در توئیچ، این رویداد به ۱.۱۳ میلیون تماشاکنندهی همزمان دست پیدا کرده است که یکی از بزرگترین استریمهای تاریخ این پلتفرم محسوب میشود.
The Game Awards 2018 همچنین منظرهای دیدنی را خلق کرد! برای اولین بار تاکنون، در این رویداد «رجی فلس-ایمی» (Reggie Fils-Aime) از نینتندو، «شان لیدن» (Shawn Layden) از سونی و «فیل اسپنسر» (Phil Spencer) از مایکروسافت همزمان پا به صحنه گذاشتند و در کنار هم قرار گرفتند.
طی بیانیهای مطبوعاتی، کیفلی چنین گفته است:
طی پنج سال، شگفتانگیز است که The Game Awards به رشد چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ جهانی ادامه میدهد. این نتایج، تمرکز ما بر روی رویکرد کاملاً دیجیتال و بدون اختلافِ به اشتراک گذاشتن این نمایش بهصورت جهانی در بیش از ۴۵ پلتفرم ویدئو را تایید میکند و باید به علاقه و اشتیاق در حال افزایش نسبت به بازیهای ویدئویی در سراسر دنیا نیز اشاره کرد.
علاوه بر اینها، The Game Awards 2018 عملکرد چشمگیری در شبکههای اجتماعی داشته است. برای چهارمین بار متوالی، این رویداد به ترند اول جهان در توئیتر تبدیل شده و همچنین استفاده از هشتگ TheGameAwards# نسبت به سال گذشته ۱.۶ برابر افزایش داشته است.