مطالب مرتبط

17 دیدگاه

  1. 1

    Alizad

    فصل جدید کی میاد؟

    پاسخ
    1. 1.1

      علیرضا حاجی زاده

      فصل چهارم مهرماه عرضه میشه

      پاسخ
    2. 1.2

      ^_____^

      انبمه جذابی هست! اما برای اونایی که مانگا نخوندن ! مانگا بخونید میفهمید این اثر چقدر بی کیفیت ساخته شده ، مانگا از نظر شخصیت پردازی ، داستان ، حفره داستانی صددددددد برابر انیمه س . کانکی مانگا هم واقعا زجر کشیده و قابل درک تره. یه چی میگم خودتون تا تهشو بخونید مانگا ۲۰۰ و خورده ای چپتره و همه ی اینو توی ۴۸ قسمت خلاصه کردن !

      پاسخ
  2. 2

    محمد

    ببخشید من چند تا تظر دارم درباره نقد شما :
    ۱ ما هیچ جای انیمه ندیدیم که گروه آنتیک قسمی مبنی بر اینکه آدم نکشن خورده باشند پس این مورد اشتباه گفته شد
    ۲ درباره مدرک برای حمله به کافه آنتیک میبینیم که افراد ccg در حال تعقیب افراد آنتیک هستند پس همون فرداش حمله نکردن
    بعد یه سوال در کدوم قسمت نشون داده میشه که توکا با هیده دوست شده ؟؟؟؟؟
    ۳ بعد توکا در صحنه روی پل با گفتن ((چرا تو آخرش باید اینطوری میشدی ؟)) دلیل کاراشو یک جوری اصلاح میکنه
    تو همون صحنه اگه دقت کنید کانکی دست رو چونش میزاره که با گفته هیده داره در باره تنهایی توکا دروغ میگه (همینطوری گفتم ?))
    4 در باره حمله به زتدان نه تنها آزاد کردن غول رده sss بوده بلکه گرفتن منطقه هم به شمار نیرفته که بهش در انیمه هم اشاره شده

    ممنون که خوندین و اگر غلط املایی داشت ببخشید

    پاسخ
  3. 3

    T.K

    خوب بود اما به یکی از بخش های مهم که فداکاری و مرگ هیده در راه نجات کانکی در آخر فصل دو بود اشاره نشد.
    درضمن اشکالاتی که کاربر محمد گرفتن رو هم قبول دارم و کاملا اشکالات مهمی گرفته و به نکات خوبی اشاره کردن.

    پاسخ
  4. 4

    رحمان

    در پایان فصل اول باید بگم که قسمت عالی رو تجربه کردم تقریبا مثل چیزی که تو هانیبال دیدیم. یک شخصیت بیگناه صدوهشتاد درجه تغییر شخصیت میده و یک شخصیت تاریک بوجود میاد هرچند هانیبال این کارو تو یه فصل انجام میده و اینجا تو یه قسمت اتفاق میفته ولی با خودم گفتم ارزش تحمل لوس بازیای یه پسر نوجوون رو داشت. از این به بعد قراره شاهد امیدهای واهی و رفتارهای بچگانه نباشیم یه شخصیت بوجود اومده که میشه روش حساب کرد. اینم بگم شکنجه کانکی توسط جیسون فوق العاده سیاه و نفس گیر بود باورم نمیشد یه انیمه اینقدر به مخاطبش سخت بگیره اجازه نفس کشیدن نده بهمون. ولی فصل دو شروع شد و ما بیشتر از کانکی دور شدیم. اما بازم هرازگاهی پیداش میشد و من خوشحال میشدم. اما تصمیمات غیرمنطقی و بیهوده تمرکز روی شخصیتهای غیر ضروری و درنهایت پایانی بد و از همه بدتر فصل سه افتضاح باعث شد تمام امیدم از بین بره. متوجهم که از رو مانگا ساخته شده ولی آیا نباید نسخه بهترشو میدیدم؟ چرا کانکی جذاب رو ازمون گرفتن؟ این انیمه ها همیشه وعده های جذابی میدن ولی بعدش گند میزنن بهش.
    پیشنهاد من به دوستان هلسینگ اولتیمیت هست که جدی تره

    پاسخ
    1. 4.1

      Parastesh

      انیمه بسیار پر معنایی بود.. آنگونه که کانکی به یکباره از یک انسان به تمام معنا به یک غول خودخواه تبدیل شد… انیمه را واقعا بی نظیر می‌کند… اشتباه نکنید.. کانکی واقعا خودخواه است زیرا که برای نجات خانواده ی خود خانواده ی بقیه و حتی خود را نیز فدا کرد… و این خودخواهی و تک رویی کانکی انیمه را بسیار جذاب می‌کند… همین را بگویم که انیمه بسیار زیبا بود… البته انتظار داشتم که کانکی به هایسه تبدیل نشود.. زیرا می‌توان گفت که هایسه ضعیف ترین بخش در شخصیت کانکی است که از رو به رو شدن با حقیقت درونی اش که همان کانکی زنجیری است وحشت دارد… اما در نهایت باز هم بخاطر خانواده ش فداکاری می‌کند و بار دیگر خود را فدا می‌کند..هایسه نابود می‌شود… و باز هم ما شاهد یک روی وحشی کانکی اما منطقی وی هستیم… با اینحال کانکی به این خاطر خاص است زیرا که در فصل اول قسمت آخر هنگام درگیری ذهنی با ریزه… ریزه به وی گفت که افراد آنیک توسط یاموری کشته خواهند شد.. و کانکی جواب داد هر کس بخواهد چنین غلطی کند به وی رحم نمیکنم.. و تا آخر هم پای این حرفش ماند… شخصیت کانکی به این دلیل جذابیت دارد زیرا که یک روی سرد و بی احساس و همانطور که گفتم خودخواه به ما نشان داد….

      پاسخ
  5. 5

    zzzz

    به نطر من فصل اول و دوم توکیو غول واقعا هیجان انگیز و قشنگ بود مخصوصا اخرای فصل هاش و من با دیدن این دو فصل انتظارات بیشتری از این انیمه داشتم اما فصل سوم و چهارم به خوبی و قشنگی اول و دوم نبود و توی فصل های سوم و چهارم یه جاهایی یه علامت سوالایی میموند که جوابی براشون نبود

    پاسخ
  6. 6

    صدرا

    اگه کسی در باره اکران فصل ۵ داره میشه جواب بده
    به نظر من انیمه ای بسیار پر معنا بود درگیری های شخصیتی و موضوعات روانشناسی کن کانکی رو طوری جلوه دادن که اون به یک قهرمان قربانی شده مجسم شه و این شخصیت برای بینندگانی که برای رفع تنهایی انیمه میبینند بسیار نزدیک است

    پاسخ
  7. 7

    Amir

    سلام.
    با خوندن این مطالب نکات خوبی رو فهمیدم،دوستان هم خیلی دقیق به همه موارد اشاره کردن ولی من هنوز چند سوال تو ذهنم هست که بی جواب مونده:
    ۱٫چه کسانی باعث همه این اتفاقات بودن؟
    ۲٫چرا یه عده دنبال نابود کردن کانکی بودن؟
    ۳٫همونطور که در فصل ۴ گفته شد،چرا یه گروه میخواستن ریزه رو بکشن؟
    ۴٫از این جنگ و خونریزی چه کسانی سود میبردن؟
    ۵٫اون دکتر که نیمه گول هارو میساخت و حتی یکی از بازرس هارو به گول تبدیل کرد ولی اشاره ای نشد که چه کسی در ابتدا گول هارو به وجود اورد؟
    ۶٫چرا اون دکتر در اخر خودکشی کرد؟ (دیالوگ اخر دکتر خیلی جالب بود:پس این مرگه،چه غم انگیز)
    یه نکته ای درباره ازاد کردن گول رتبهsssبگم،فکر کنم اون گول همون گولی بود که از ریزه مراقبت می کرد و همون افرادی که دنبال کشتن ریزه بودن این نقشه رو چیدن تا انتیک ائوگیری رو بفرستن جلو تا براشون اون کارو انجام بده و گول رو ازاد کنن تا بتونن ریزه رو پیدا کنن(این فقط یه حدسه شایدم اشتباه باشه).

    پاسخ
    1. 7.1

      Mn

      دقیقا همین سوالات ذهن منم گرفته انیمش اصلا کامل نبود

      پاسخ
  8. 8

    Amir

    یه مورد دیگه هم هست،کانکی این همه تلاش کرد تا دوستان و عزیزانش بخصوص هیده رو نجات بده و بعد از اینکه فکر کرد هیده مرده دلیلی برای زنده بودن نداشت و خودش رو تسلیم ccgکرد؛ولی بعد رفت دنبال توکای احمق و خودشو فدای اون کرد.
    به نظر خودم اشتباه ترین کاره کانکی این بود که رفت سمت توکا و بخاطرش تبدیل به اون موجود سد وبهترین دوستش یعنی هیده رو که جونشو به خاطر کانکی فدا کرد رو از یاد برد.
    ممنون که وقت گذاشتید و خوندید^_^.

    پاسخ
  9. 9

    على

    سلام

    در قسمت ۱ فصل ۱ وقتى ریزه به کانکى حمله مى کنه کى روى ساختمان بود؟

    پاسخ
  10. 10

    elen

    این انیمه بعد از _ نام تو _ ، دومین انیمه ی مورد علاقه ی منه! من یه خوره ام. عاااااااااااشق انیمه ام. بهتون اطمینان میدم که همه ی انیمه هایِ سینمایی رو دیدم. اما هنوز سریالی هارو کامل کامل نگاه نکردم. که اونها هم به زودی میبینم. 🙂

    پاسخ
  11. 11

    بهاره

    توکیو گول با تمام جزئیات و نقاط قوتی که خیلی کامل و به زیبایی توصیف کردید، منو کاملا شگفت زده کرد. اما خوندن این نقد با چنین روایتی کامل و شیوا حتی بیشتر منو به وجد آورد. تمام حفره‌ها و نقص‌هایی که در داستان حس میکردم ولی نمیتونستم بیان کنم رو بدون نقص به تحریر آوردید. بخاطر این نقد زیبا خیلی خیلی ممنونم.

    پاسخ
  12. 12

    DAYAN

    ســــلام دوستان
    باید بخاطر این نقد هم تشکر کنم هم گله چون حق مطلب رو در مورد انیمه ادا نکرده
    اما بستگی به نوع نگاه میتونم بگم این انیمه در رده های خیلی پایینتری از انیمه هایی مثل کیمیاگر و موشی شی و حتی اتک تایتان داره
    منسجم بودن داستان اون انیمه ها و هم چنین شیوه درست روایت داستان در اون انیمه ها باعث سردرگمی بوجود اومده در تماشای این انیمه نشده و شما بهیچ وجه حتی از دیدن جزئیات اون انیمه ها خسته نمیشید

    پاسخ
  13. 13

    ^_____^

    انبمه جذابی هست! اما برای اونایی که مانگا نخوندن ! مانگا بخونید میفهمید این اثر چقدر بی کیفیت ساخته شده ، مانگا از نظر شخصیت پردازی ، داستان ، حفره داستانی صددددددد برابر انیمه س . کانکی مانگا هم واقعا زجر کشیده و قابل درک تره. یه چی میگم خودتون تا تهشو بخونید مانگا ۲۰۰ و خورده ای چپتره و همه ی اینو توی ۴۸ قسمت خلاصه کردن !

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است.