بسیاری به این نتیجه رسیدند که بازی Gears of War 4 با وجود قرار داشتن در نسخه قبل از آلفا و وجود منابع غیرنهایی، کیفیت بصری ناهنجاری داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات همراه باشید.
امروز، استودیو «کوئالیشن» (The Coalition) از کیفیت بصری جدید در نقشههای نسخه آزمایشی این بازی پرده برداشت. قبل از هر چیز، اکنون بخش چندنفره (Multiplayer) بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود که تاکنون این امکان وجود نداشته است. همچنین تنظیمات گرافیکی Ambient Occlusion و Capsule Shadows نیز به بازی اضافه شده است و سایههای بازی وضوح تصویر بسیار بالاتری دارند. انعکاس نور در مکانها نیز پیشرفت کردهاند.
فهرست تمامی تغییرات را در زیر مشاهده کنید:
- اضافه شدن جزئیات معماری منحصر به فرد برای مشخص کردن تجهیزات
- اضافه شدن رنگها و تفاوت رنگ در نورپردازی برای قابل دیدن و واقعیتر شدن نقشه
- مشکلاتی که در نسخه آزمایشی گزارش شد از نقشه اصلی حذف شدهاند
- مبارزه هنگام دویدن پیشرفت کرده است
- لایههایی مانند فلز، بتن و آجر طوری طراحی شده که میانشان تمایز وجود دارد
- فضا طوری طراحی شده که از زاویه گیمپلی قابل دیدن باشد
این تغییرات را میتوانید در در تصاویر و ویدیو زیر مشاهده کنید: