مطالب مرتبط

4 دیدگاه

  1. 1

    Mohammad Rahnema

    سلام
    چند مورد برای این مقاله هست که میخوام بگم.

    ۱. اول اینکه شما مثل همیشه عالی خاص و بهترینید و هر چی تو این مقاله نشوتید هیچ سایتی هنوز ننوشته و متوجه نشده کلا

    ۲. دوم اینکه تو سایت های دیگه من نکته های دیگه ای هم در مورد تریلر دیدم که جالب بودن ولی شما اصلا اونا رو بیان نکردید کاش ویرایش و تکمیلش کنید(مثلا تو E3 2016 روی تبر کریتوس سه سوراخ بوده الان ظاهرش دیگه عوض شده، آیا با آپگرید کردن تبر این تغییر رو شاهد شدیم‌؟(مثل اینا که توی سایت های دیگه دیدم))

    ۳. و سوم اینکه شما گفتید چاقویی که تو تریلر E3 2016 بود در تریلر امسال هم هنگام حرف زدن اون خانم با کریتوس میتونید شاهد اون چاقو باشید ولی هیچ عکس نذاشتید در این باره لطفا اینم بزارید، اگه هم یه ذره لباس خانم طوریه که نمیتونید توی سایت بزارید یه جای دیگه آپلود کنید و لینکش رو بفرستید لطفا

    پاسخ
    1. 1.1

      سجاد محمدی‌پور

      سلام دوست عزیز
      ممنون و مرسی از این که مثل همیشه مارو دنبال می‌کنید و همین خیلی ارزشمنده. در خصوص حرف‌هایی که زدید، مساله‌ اینه که شاید قرار نیست هر حرفی که حالا به هر صورتی در سایت‌های همسایه زده می‌شه در یک مطلب گردآوری بشن. این می‌تونه دوتا دلیل داشته باشه. اول این که مطلب بیش از اندازه طولانی می‌شه و خب به مراتب مخاطب هم از خوندش منصرف خواهد شد. دوم این که این مقاله قطعا حرف‌هایی داشته که احتمالا در سایت‌های همسایه ازش حرفی زده نشده. یعنی این طور نیست که صرفا ما چون حجم مقاله‌مون کمتر شده، اطلاعات کمتری رو به مخاطب منتقل کنیم. سعیمون بر این بوده که با دیدن تریلر (بدون هیچ منبعی!) اطلاعات و تئوری‌های موجود رو استخراج کنیم. در رابطه با اون چاقو هم منظور بنده این بود که کریتوس و حالا اون شخصیت مونث صداشون در پس زمینه هست (همون بخشی که می‌گه این بچه گذشته‌ی تو نیست) و خب (در تصویر) کریتوس دوباره اون چاقو رو به فرزندش می‌ده. در مجموع این‌ حرف‌ها بیشتر در بُعد تئوری قرار می‌گیرن. اگر چه طی مصاحبه‌ای واقعیت داشتن هویت همسر کریتوس توسط کوری بارلوگ تایید شد و حالا شاید بشه گفت که احتمالا اون زن همسر کریتوس بوده (بدون شک نمی‌شه با قاطعیت گفت). در کل مثل همیشه از نظرات شما ممنونیم.

      پاسخ
  2. 2

    kratos

    واقعا عالی بود
    مخصوصا این بازی که مورد انتظارترین بازی 2018هست

    پاسخ
  3. 3

    Ehsan kh

    تشکر .خسته نباشید

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است.