مطالب مرتبط

16 دیدگاه

  1. hashi22

    ممنون جناب محمدی پور. مقاله خوبی بود. به نظر منم این کنسول نمیتونه خودش رو بالا بکشه

    پاسخ
  2. Sasan.S

    ممنون از مطلب. نینتندو هیچ وقت نتونسته گیمرای حرفه ای رو به خودش جذب کنه متاسفانه

    پاسخ
  3. farhad001

    خیلی باهاتون موافقم
    ممنون جناب محمدی پور خسته نباشید

    پاسخ
  4. masoud666

    نینتندو نمیتونه رقابت کنه با بزرگان.

    پاسخ
    1. ابوالفضل

      داداش بد داری اشتباه میزنی نینتندو خودش خیلی بزرگه در ضمن هدفش رقابت با سونی یا مایکرو نیست دوست عزیز بازار هدف خودش رو داره هنوز این رو نفهمیدی؟

      پاسخ
      1. masoud666

        فقط بازار کژوال رو داره. بیشتر گیمرها گیم درست و حسابی میخان.

        پاسخ
    2. Sasan.S

      دقیقا…بازار خودش رو داره ولی همه گیر نیست توی دنیا

      پاسخ
  5. Dreams

    به نظرم اینکه نینتندو موفق میشه یا نه سوالش خیلی کلیه
    اگر تو بازار چین بگیم صد در صد اصن تو بگو امپراطور باشه !ولی توی اروپا موفقیتش زیاد ادامه پیدا نمیکنه با مقاله موافقم

    پاسخ
  6. DarkDevill

    با حرفایی که در مورد زلدا زدین موافقم

    پاسخ
  7. ابوالفضل

    اره اقای محمدی پور همه عالم و ادم دروغ میگن که افسانه زلدا:نفس طبیعت بازی شاهکار و خیلی خوبیه فقط شما راست میگین.واقعا من خودم که ایرانیم تو منطق ایرانی ها موندم ها خوده سونی میاد به نینتندو بابت زلدا تبریک میگه اونوقت شما شدی کاسه داغتر از اش.در ضمن فکر نکنید که نینتندو به خاطر سخت افزارش از پلی 4 و اکس باکس جا میافته.همه چیز تو سخت افزار یک کنسول نیست دوست عزیز تو بازی انحصاری اون کنسوله.که کنسولی مثل اکس باکس که سخت افزار خیلی قویی داره ولی کو بازی انحصاری همش یه مشت بازی ترد پارتیه.حرف های منو جدی بگیر دوست به اصطلاح دانای من.
    از گیم شات تقاضا دارم مقالاتش رو خوب بررسی کنه این مقاله توهینی هست به شرکت بزرگ نینتندو و افسانه زلدا و تمام دوست داران و صد البته بازی کنندگان اون.با احترام.

    پاسخ
    1. سجاد محمدی‌پور

      نظر تمامی کاربران محترمه. اما بذارید از جایگاه خودم دفاع کنم. ابتدا عرض کنم که این همه منتقد اومدن گفتن زلدا بازی خوبیه، مخالفین این بازی صداشون در نیومد! انتظار زیادیه شخص حقیری مثل بنده دیدگاه خودش رو که از یک تجربه کاملا شخصی نشات می‌گیره و اتفاقا مخالف زلدا هم هست بیان کنیم؟ یک بار هم بذارید ما به عنوان یک مخالف حرفمون رو بزنیم! پس درست برخورد کردن با یک دیدگاه مخالف هم خودش به نوعی «فرهنگ»ـه. و فراموش نکنیم که در این مقاله بنده حتی به عنوان یک مخالف (کسی که بیش از 20-30 ساعت بازی رو تجربه کرده) هم نگفتم زلدا بازی بدیست و عین این جمله که «زلدا مجموعا بازی قابل احترامی بوده اما به آن عظمتی که رسانه ادعا می‌کند نیست» رو شما می‌تونید در لا به لای این پاراگراف پیدا کنید. بنده رو متهم کردید به فن کنسول X و Y بودن که این ادعا نه‌تنها بی‌معنیه بلکه توهین‌آمیزم هست. شما رو دعوت به خواندن مقاله قبلی می‌کنم که بنده شخصا حسابی از پلتفرم شرکت سونی، یعنی پلی استیشن ویتا درومدم و تعارف هم ندارم. اهل بازتاب دادن و رقص هندی رفتن به ساز غرب و شرقم نیستم. شما هم اگر واقعا مدعی حقی، بیا بگو کجای حرف‌های حقیر اشتباهه تا تصحیح کنم؛ ما که رب العالمین نیستیم و ممکنه دیدگاهمون ایرادی داشته باشه. نکته اینجاست که شما بگید این ایراده چیه وگرنه گرهی از کار باز نمیشه. چون من تمام حرف‌هام با استناد به موضوع و نکته‌ای بیان شده و هنوز هم پای حرفایی که زدم هستم. ممنون که لطف کردید و مقاله رو هرچند از درب نادرستش مطالعه کردید.

      پاسخ
      1. ابوالفضل

        اگه که اینجوریه باید بگیم خدای جنگ هم لایق این همه تعریف و تمجید و متای 95 نیست چه ربطی داره؟افسانه زلدا لیاقتش رو نه الان بلکه از خیلی سال های پیش نشون داده.در ضمن در رابطه با سوییچ هم این کنسول بازاری رو هدف گرفته که جمعیت وسیعش خانواده ها و بچه هان که هدف خانواده ها از بازی با فرزندانشون هم سرگرمیه نه صرفا گرافیک و فور کی.

        پاسخ
      2. ابوالفضل

        در ضمن نکنه از یه بازی ده دورازده گیگی انتظاره دارین معابد و مکان هایی رو نشون بده که بازی هایی مثل ویچر و اسکایریم که حجمشون خداگیگه نشون میدن؟اگه نظرتون اینه من حرفی ندارم

        پاسخ
        1. سجاد محمدی‌پور

          نکته جالب اینجاست که شما با همین حرفتون بر محتوای این مقاله صحه گذاشتین. با توجه به حرف خودتون، زلدا یک بازی 10-12 گیگیه که به دلیل کمبودهای سخت‌افزاری سوئیچ (از حافظه داخلی ناچیز بگیر و برو بالا) به هیچ عنوان نمی‌تونه مکان‌هایی رو نشون بده که بازی‌هایی مثل ویچر نشون میدن. و این دقیقا مترادف با عدم بزرگی این بازی چنان چه رسانه ادعا می‌کنه هست. اگر چه من توی مقاله هم گفتم، مقایسه شدن زلدا با ویچر اصلا کار منصفانه‌ای نیست چون سبک هردو بازی متفاوته (یکی نقش آفرینی و دیگری اکشن ادونچر و ماجراجویی). ما اینجا برای ارزیابی بازی‌ها هیچ کسی رو به متاکریتیک ارجاع ندادیم و اگر دو پاراگرف آخر مقاله رو مطالعه کرده باشید، طبعا موضع بنده هم براتون مشخص خواهد شد. و در آخر هم اشاره کنم که بازار هدف سوئیچ موضوع بحث این مقاله نبوده و نیست. قصد ما بیان ایرادات این پلتفرم برای مخاطبیه که تصمیم داره این کنسول رو خریداری کنه و صرفا هدف ما هم افزایش هشیاری کاربراست. اگر ایراداتی که عرض کردیم اشتباهه، حقیر سر تا پا گوشم. اگر نه، نظرات شما در عین حال که برای ما محترمه اما قابل قبول نیست.

          پاسخ
        2. Sasan.S

          دوست عزیز سازندگان بازی To the moon این بازی رو با حجم خیلی کمی منتشر کردن و خیلی هم این بازی معرکه بود. صرفا حجم یه بازی ارتباطی نداره. کما اینکه اسکایریم هم همون موقعی که منتشر شد حجم بالایی نداشت اصلا

          پاسخ
          1. ابوالفضل

            دقیقا.دمت گرم داداش

            پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه‌ی حقوق برای گیم شات محفوظ است. هر گونه کپی برداری از مطالب گیم شات بدون اجازه‌ی قبلی ممنوع است