شیگرو میاموتو خالق ماریو دلیل ورود نینتندو به دنیای سینما را توضیح داد. او معتقد است بازیها با عرضه کنسولهای جدید قدیمی میشوند اما شخصیتها و دنیاهایشان باید برای همیشه زنده بمانند. موفقیت چشمگیر انیمیشن برادران سوپر ماریو نشان داد این استراتژی کاملا درست است. این رویکرد جدید به دنبال حفظ هویت برند برای نسلهای آینده است.
میاموتو اشاره کرد که محدود شدن دنیاهای بازی به کنسولها غمانگیز است. به همین دلیل تولید محتوای ویدیویی و فیلمهای سینمایی میتواند آثار این شرکت را جاودانه کند. این آثار در کنار موزه نینتندو و پارکهای تفریحی دروازهای برای بازگرداندن مردم به دنیای بازیها هستند. هدف اصلی این است که مخاطبان در هر زمانی و از هر طریقی بتوانند با هویت این شرکت ارتباط برقرار کنند.
این استراتژی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و موفقیتهای بزرگتری در راه است. انیمیشن جدیدی از دنیای ماریو برای سال ۲۰۲۶ و یک فیلم لایو اکشن از افسانه زلدا برای سال ۲۰۲۷ برنامهریزی شدهاند. رویای میاموتو این است که نینتندو به بخشی جداییناپذیر از فرهنگ تبدیل شود. او میخواهد این برند انتخاب اول هر خانواده برای ورود فرزندشان به دنیای سرگرمی باشد.


































