بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با بهروزرسانیها و تغییرات جدیدی به زودی منتشر خواهد شد. این تغییرات شامل ارتقاء مدلهای شخصیتها و استفاده از فناوری پیشرفته ضبط چهره برای ایجاد تجربهای واقعگرایانهتر است. تهیهکننده بازی، نوریاکی اوکامورا، در مصاحبه اخیر خود جزئیات بیشتری را در مورد این بهروزرسانیها و تغییرات ارائه کرده است که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
مدلهای شخصیتها و حالات چهره بهروزرسانی شدهاند
در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، تغییرات و بهبودهای چشمگیری در مدلهای شخصیتها و حالات چهره به چشم میخورد. تهیهکنندگان بازی این اقدامات را با هدف ارائه تجربهای بهتر و واقعگرایانهتر برای بازیکنان انجام دادهاند. با ارتقاء کیفیت مدلهای شخصیتها به سطح Metal Gear Solid 5، انتظار میرود که بازیکنان به تفاوتهای چشمگیری در طراحی و جزئیات شخصیتها برخورد کنند که تجربه بازی را به سطحی جدید از واقعیت نزدیک میکند.
با استفاده از فناوری ضبط چهره، تولیدکنندگان بازی توانستهاند حالات چهره شخصیتها را به صورت دستی تنظیم کنند. این اقدام به ایجاد ارتباط عمیقتر و احساس واقعیتر از شخصیتهای بازی کمک میکند. از این روش استفاده شده است تا بازیکنان بیشتر به دنیای بازی فرو برده شوند و با احساسات و روانیات شخصیتها ارتباط برقرار کنند.
از دیگر بهبودهایی که در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعمال شده، ضبط مجدد برخی از دیالوگهای بازی با صداپیشگان اصلی است. این اقدام به کیفیت صدا و بازی در کل افزوده و تجربه شنیداری بازیکنان را بهبود میبخشد. علاوه بر این، فناوری صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز به بازی اضافه شده که تجربه صوتی فراگیرتری را برای بازیکنان فراهم میکند.
با این همه تغییر و بهبود در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، همچنان برای کسانی که تمایل دارند تجربهی بازی اصلی را داشته باشند، یک فیلتر تصویری کلاسیک در نظر گرفته شده است. این امکان به بازیکنان که علاقهمند به تجربهی بازی اصلی هستند، اجازه میدهد تا با استفاده از فیلتر، به یادگیری و یادآوری لحظات خاص و پر از احساس بازی اصلی بپردازند.