نمایش بازی Cyberpunk 2077 در کنفرانس مایکروسافت شب گذشته، تاکنون یکی از بهترین اتفاقات مراسم E3 امسال بوده که با تریلر سینمایی زیبایی همراه بود.
اما استودیو سیدی پراجکت پا را فراتر گذاشت و در انتهای تریلر کیانو ریوز را نیز به نمایش در آورد که نقشی کلیدی در داستان بازی ایفا خواهد کرد. او سپس وارد سن اجرا شد و شروع به تعریف و تمجید از بازی کرد و در نهایت تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد که ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ خواهد بود.
اما با این حال تریلر جدید گیمپلی بازی Cyberpunk 2077 چه شد؟ در مراسم E3 امسال ویدئوی گیمپلی تنها برای خبرگزاریها در پشت درهای بسته و البته برای مردم حاضر در غرفه بازی نشان داده خواهد شد. قابل درک است که سیدی پراجکت دوست نداشته باشد خیلی زیاد از اثر جدید برای عموم به نمایش بگذارد. چرا که سال گذشته نیز تنها به نمایش تریلر جدیدی از بازی در انتهای کنفرانس مایکروسافت بسنده کردند و سپس ویدئوی ۴۸ دقیقهای از گیمپلی را در ماه آگوست منتشر کردند.
مایلز تاست، یکی از طراحان مراحل بازی Cyberpunk 2077 پیش از این اشاره کرده بود که روند ساخت بازی، پروسهای تکراری را در برمیگیرد و اینکه چطور بر تمام جوانب آن اثر میگذارد.
چیزی که اکنون در اختیار داریم شاید فردا روز وجود نداشته باشد. ایدههایی در طول سالیان متمادی در سر داشتیم که از بین رفتند، دوباره احیا شدند و بار دیگر ناپدید شدند. اما باز هم اکنون دوباره زنده شدند!
در نتیجه میتوان گفت سیدی پراجکت علاقه دارد زمانی ویدئویی از بازی را به نمایش بگذارد که مهیا شده، صیقل داده شده و آماده بهرهبرداری در بهترین حالت ممکن باشد. با این حال اگر شما هم جزو میلیونها نفر بودهاید که نتوانستید به مراسم E3 امسال بیاید و بازی را از نزدیک تماشا کنید، ناراحت نباشید. یکی از کاربران سایت Reddit پیامی مخفی در ویدئو معرفی بسته کالکشن بازی Cyberpunk 2077 را کشف کرده که بدین شرح است:
در حال حاضر، دموی بازی تنها برای آن دسته از مردم خوششانس که بلیط مراسم E3 را خریداری کردند، قابل نمایش است و باقی شما طرفداران باید تا زمان برپایی همایش Gamescom یا استریم جلسه پرسش و پاسخ سازندگان با عموم در همایش PAX در ماه آگوست صبر کنید. بله، از پشت مانیتور هم صدای لگد زدن شما به میز پس از خواندن پیام را شنیدهایم. “چرا گیمپلی بازی را الان به نمایش در نمیآورید؟” دلیل ما این است که میخواهیم از ماهها تلاش خود برای تهیه دمو و نمایش آن به صورت زنده در مراسم E3 و البته Gamescom به نحو احسنت استفاده کنیم.
انتشار گیمپلی بازی بدون وقفه در E3، اجرای گیمزکام را بیفایده جلوه میدهد و فرصت بالا بُردن هایپ و هیجان بازی را از ما میگیرد. چرا نیاز داریم تا هایپ تولید کنیم؟ تا پلیرهای بیشتری را جذب بازی Cyberpunk 2077 کنیم و در نهایت آنها را مجاب به خرید بازی بکنیم. تمام قلب و روحمان را صرف ساخت بازی کردهایم تا اثری بینظیری از آب در بیاید و دوست داریم بازیکنان بیشتری آن را تجربه کنند و غرق داستان خارقالعاده آن شوند.