استودیوی «دایس» (DICE) که در حال حاضر به ساخت بازی Battlefield 5 است، در رابطه با دایرکتایکس، و تاثیری که بر روی گرافیک بازیها خواهد گذاشت، گفت و گویی را در مراسم GDC 2018 انجام خواهد داد.
کم کم در حال نزدیک شدن به آغاز مراسم GDC 2018 که مخصوص توسعه دهندگان دنیای بازیهای ویدیویی است، هستیم و گفته میشود که امسال توسعه دهندگان و بازیسازان زیادی از سرتاسر جهان در این مراسم شرکت خواهند کرد. یکی از این استودیوهای بازیسازی، سازنده بازی Battlefield 5 یعنی دایس است که غرفهای را در این نمایشگاه در اختیار خواهد داشت و قادر خواهد بود در آن تکنولوژیهای جدید خود را با دیگر فعالان این صنعت به اشتراک بگذارد.
طبق اعلام رسمی، «جوهان اندرسون» (Johan Andersson)، مسئول فنی دایس، «کولین بربریسبویس» (Colin Barre-Brisebois)، مهندس ارشد نرمافزار استودیوی دایس، به همراه «مت سندی» (Matt Sandy)، مدیر ارشد برنامههای شرکت مایکروسافت، در مراسم GDC 2018 حضور داشته و در رابطه با دایرکتایکس و اهمیت آن صحبت خواهند کرد. در متن معرفینامه مراسم GDC 2018 آمده است که:
در بیش از ۲۰ سال گذشته تا کنون، دایرکتایکس به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه دهندگان و بازیسازان برای خلق عناوین در بهترین حالت بصری و با بیشترین سرعت ممکن بر روی کره زمین تبدیل شده است. در این گفت و گو میتوانید دهنیت جدیدی از نحوه تکامل این تکنولوژی و تاصیر بصری که بر روی آینده بازیهای ویدیویی خواهد گذاشت، داشته باشید.
لازم به ذکر بوده که مراسم GDC 2018 از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۱۸ (۲۸ اسفند ۱۳۹۶) شروع شده و تا ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) به پاین خواهد رسید.
5 دیدگاه
fighter
صحبت از دایرکت ایکس به چه درد میخوره از خود بتل بگو
farhad001
گل گفتی
pcgamer
یه فکری به حال بخش داستانیش بکنه خیلی خوب میشه
DarkDevill
من فکر میکنم جنگ جهانی بری دو سال پیاپی ایده خوبی نباشه
بد نیست بیاد تو زمان حال
Dreams
صحبت کردن سازنده بازی بتلفیلد 5 از دایکرت ایکس به ما چه؟ یه خبر از خود بازی بدین