سازنده بازی BioShock به مناسب روز تاوان دین یهودیت در توئیتر بابت مبارزه باس جنجالی پایانی بازی از طرفداران عذر خواهی کرد.
بازی BioShock نه تنها از برترین بازیهای نسل قبلی گیمینگ، بلکه از برترین بازیهای تاریخ است. این بازی که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد در سایت Metacritic دارای متای فوقالعاده ۹۶ است که آن را به یکی از بهترین بازیها از نظر منتقدان تبدیل میکند.
این بازی که تقریباً از هر لحاظ یک شاهکار محسوب میشود، دارای دو دنباله به نامهای BioShock 2 و BioShock Infinite است که هر دو مانند بازی BioShock نظرات و نقدهای بسیار مثبت منتقدان و طرفداران را به سوی خود جلب کردند. این بازی تقریباً بینقص است، تنها قسمتی که آن را دچار مشکل میکند پایان آن است. پایان بازی BioShock یا بهصورت دقیقتر مبارزه باس پایانی آن، تنها مشکل آن است و وقتی بازی به خوبی BioShock میسازید، همه چیز آن دیده میشود. به همین دلیل سازنده بازی، آقای «کن لوین» (Ken Levine)، صحبتهای زیادی راجع به آن شنیده است.
به مناسبت روز تاوان در دین یهودیت که اوایل همین هفته بود، لوین در توئیتر بابت این مبارزه باس عذر خواهی کرد. او گفت:
مثل اینکه امروز روز تاوان در دین یهودیت است. پس من بابت مبارزه باس برهنه در پایان بازی BioShock عذر خواهی میکنم.
لوین پیش از این هم درباره باس پایانی بازی صحبت کرده بود و اعلام کرده بود که او و تیمش از ناراضی بودن طرفداران از این مبارزه ضعیف در این بازی بزرگ اطلاع دارند اما ایده بهتری برای به پایان رساندن بازی نداشتند.
اگر هنوز بازی BioShock و دنبالههای آن را تجربه نکردید به شما پیشنهاد میکنیم که همین الان این کار را انجام دهید. بازیهای سری BioShock همگی به شکل BioShock Collection برای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی در دسترس هستند.
2 دیدگاه
MARADONA
کن لوین بیچاره!این بنده خدا هم باید یک حرکتی بزنه و بازی جدیدی را معرفی کنه!
علیرضا جان مقالات قبلی عالی بود.تقویم گیمینگ و لایف ایز استرنج
دیگه چیا میگذاری؟!به من هم بگو!به کسی نمیگم.هاهاهاها
من خودم انقد بهت مقاله دادم که گیجم چه شد!
مازیار
بهتره که نسخه بعدی بایوشاک ساخته بشه تا یکمی حال کنیم