بازی Sekiro: Shadows Die Twice از لحاظ اندازه بسیار شبیه به عناوین اخیر استودیوی «فرام سافتور» (From Software) خواهد بود.
مدیر ارتباطات استودیوی فرام سافتور یعنی «یاسوهیرو کیتائو» (Yasuhiro Kitao) در گفتوگو با سایت VG247 راجع به بزرگی و وسعت دنیای بازی Sekiro: Shadows Die Twice توضیح داده است. وی درحالی که مدت زمان دقیقی را که بازیکنان باید صرف جستوجو در این عنوان کنند مشخص نکرده، به این نکته اشاره داشته که این مشخصاً برای هر بازیکن متفاوت است، به ویژه با توجه به اساس دشوار بودن بازی.
کیتائو در زمینهی مقیاس و اندازه نیز اعلام داشته است که این بازی با آثار قبلی فرام سافتور بسیار شباهت خواهد داشت. وقتی که از او پرسیده شده آیا منظور این است که عنوانی هماندازه با بازیهای اخیر این استودیو نظیر Bloodborne یا Dark Souls 3 را شاهد خواهیم بود، وی در جواب گفته که «بله، درست است».
Bloodborne و Dark Souls 3 عناوینی بودند که تجربهی آنها از آغاز تا پایان ساعتها وقت میبرد و برای افرادی که همیشه مایل به تکمیل تمامی چالشها و ماموریتها و گشتوگذار کامل در بازی هستند، حتی طولانیتر هم بود. بازی Sekiro: Shadows Die Twice از جهات بسیاری تفاوت زیادی با این دو عنوان دارد اما به نظر میرسد که حداقل از لحاظ گستردگی، رویکرد آنها را در پیش گرفته است.
Sekiro: Shadows Die Twice در ۲۲ مارچ ۲۰۱۹ مصادف با ۲ فروردین ۱۳۹۸ برای پیسی و کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد.