به تازگی اطلاعات جدیدی از سیستم سلاحهای بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده که بسیار جالب توجه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
در حالی که همه فکر میکردند پروژه ساخت بازی Cyberpunk 2077 تقریبا توسط استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Project Red) به دست فراموشی سپرده شده و پس از آن نمایش سالهای گذشته، دیگر قرار نیست چیزی از این عنوان مشاهده کنیم، نمایش بی نظیر و فوقالعاده این بازی در انتهای کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018 همه را هیجان زده کرد و این بازی هماکنون به تیتر اول همه خبرگذاریها تبدیل شده است.
با این که استودیوی سی دی پراجکت رد در رویداد E3 2018 تنها به یک نمایش سینمایی و جذاب از بازی جدید خود به حضار اکتفا کرد، اما به نظر میرسد که این استودیو برنامهها و نمایش ویژهای را در پشت دربهای بسته به نمایش گذاشته است؛ جایی که تنها برخی از رسانهها اجازه داشتند تا به به آن وارد شوند و البته این نمایش ظاهرا حدود یک ساعت از گیمپلی بازی Cyberpunk 2077 را به نمایش گذاشته است.
حال، با توجه به دیدهها و شنیدههای این رسانهها، اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده که جالب توجه هستند. به نظر میرسد که کار ساخت و توسعه بازی Cyberpunk 2077 به سرعت در حال طی شدن است و استودیوی لهستانی سازنده بازی، باید خود را برای مصحابههای بی شماری از طرف رسانههای مختلف آماده کند.
اول و مهمتر از همه، اطلاعاتی از سیستم سلاح بازی به دست رسیده است. یکی از رسانههای سرشناس در مصاحبه با سرپرست طراحی انیمیشنهای سینمایی بازی، یعنی آقای Maciej Pietras، اطلاعات جدیدی به دست آورده که خواندنی و جذاب است. حال میدانیم که این سیستم بازی چه متغیرهایی خواهد داشت و همچنین نبرد تن به تن در بازی چگونه خواهد بود. آقای Maciej Pietras این گونه توضیح میدهد:
زمانی که کار به مبارزات بازی میرسد، ما سه نوع اسلحه خواهیم داشت و هر کدام از این اسلحهها، راه و روش خاصی را به گیمپلی اضافه خواهد کرد. چیزی که من میتوانم در مورد مبارزات تن به تن بازی به شما بگویم، این است که ما آن را در بازی خواهیم داشت؛ جایی که شما میتوانید از یک کاتانا یا سلاح دیگری استفاده نمایید. این یک موضوع جالب است چرا که ما یک سیستم ضد عضو (dismembering) خواهیم داشت که وحشیانه و بی رحمانه است.
با توجه به دیده ها و شنیدههای خود از نمایش گیمپلی بازی در پشت درهای بسته در E3 2018، میتوانیم بگوییم که مبارزات در بازی متغیرهای بسیاری خواهد داشت. شخصیت قابل بازی اصلی عنوان Cyberpunk 2077 نیز به نظر خیلی سریع و چابک است بنابراین حرکت کردن در طول مبارزات بازی میتواند بسیار کلیدی باشد. علاوه بر اینها، یک طیف از قابلیتها و قدرتها در گیمپلی بازی هم نقش مهمی را در آن ایفا میکنند و میتوانند به آن اضافه شوند. با توجه به اطلاعات و داشتههای کنونی، میتوانیم بگوییم که مبارزات در بازی بسیار هیجان انگیز و امیدوار کننده است اما در آخر باز هم نمیتوانیم از هماکنون در مورد این موضوع مطمئن باشیم. با توجه به کارنامه درخشان و خوب استودیوی سی دی پراجکت رد در ساخت بازیهای نقش آفرینی و سری محبوب The Witcher، میتوانیم به شدت نسبت به بازی Cyberpunk 2077 امیدوار باشیم. قطعا تا زمان انتشار بازی، نمایشها و اطلاعات رسمی از سوی سازندگان منتشر خواهد شد و باید تا آن زمان منتظر بمانیم. بازی Cyberpunk 2077 کنسولهای نسل فعلی را هدف قرار داده و در آینده برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.