بازی God of War در کمتر از یک ماه دیگر عرضه میشود و کاملا مشخص است که نسبت به دیگر نسخههای آن شاهد تغییرات زیادی هستیم. حال طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده به نظر میرسد که با پیشروی در بازی نقشه آن بزرگتر خواهد شد.
طبق آخرین اخبار مربوط به حوزه سرگرمی به نظر میرسد که ویژگیهای جدید بازی God of War تمامی ندارد. از سیستم مبارزات گرفته تا نوع رفتار کریتوس و نحوه قرارگیری دوربین، همه چیز نسبت به پیش تغییر کرده و نکته مثبت این است که طرفداران نیز از این تغییرات استقبال کردهاند. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، در مصاحبه با PlayStation blog به صحبت درباره بازی پرداخت. به نظر میرسد که بازی همانند سری Dark Souls دارای مراحل چند لایه است. درحالی که طرفداران عقیده دارند ویژگی مذکور متعلق به این سری نیست ولی بارلوگ ادعا دارد که این قضیه همیشه بخشی از سری God of War بوده است.
در تاریخ God of War ما همیشه شاهد مراحل در هم آمیخته و چندلایه بودهایم. در نسخه اول معبد Architect یا جزایر سرنوشت در نسخه دوم چنین ویژگیهایی داشتند. ما دوست داریم بازیکنان در محیط به گشت و گذار بپردازند، چون همیشه در سری شاهد این گسترده شدن محیط هستیم. در جدیدترین نسخه بازی God of War نیز هر چی بیشتر بازی کنید، نقشه بازی بزرگتر خواهد شد. اینگونه شما پاداش کنجکاوی خود را دریافت خواهید کرد و اگر مناطق مخفی و نشانه گذاری نشده را پیدا کنید، این پاداشها بیشتر خواهد شد.
ناگفته نماند که بازی God of War جدید در تاریخ ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ شرکت سونی منتشر خواهد شد. سوال اصلی این است که برای ما طرفداران کی ۳۱ فروردین میشود.
5 دیدگاه
farhad001
یادم نمیاد قسمتای قبلی اصن نقشه ای داشتن یا نه
داشتن؟!
Dreams
منم یادم نمیاد ولی تصور نمیکنم که منظورشون از بزرگتر شدن نقشه معنی تحت الفظیش بوده باشه
چون اگر خونده باشی مطلبو گفت تو نسخه های قبلی هم یه همچین سیستمی پیاده شده
رویا
محیط ازاد باید نقشه داشته باشه
DarkDevill
این حجم از هایپی که پشت بازیه آخر کار دستشون میده!
fighter
بعد از خوندن اولین واکنش منتقدا از موفقیت این بازی مطمئن شدم هرچی که میخواد باشه باشه