طبق اعلام استودیوی سازنده بازی God of War این عنوان اکشن/ انحصاری هیچ صفحه بارگیری نخواهد داشت و به صورت یک پارچه از ابتدا تا انتها بدون خارج شدن از گیمپلی، قابل بازی خواهد بود.
با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی God of War خبرهای بهتر و هیجانانگیزتری از این عنوان انحصاری منتشر میشود که عطشمان را برای تجربه هرچه زودتر آن بیشتر میکند. در اخبار گذشته اعلام شده بود که این اثر اکشن دارای ارزش تکرار بالایی خواهد بود و بازیکنان میتوانند پس از اتمام بازی، به اکثر محیطهای آن دسترسی داشته باشند. علاوهبر این، میدانیم که تنظیمات درجه سختی این عنوان به کلی تغییر کرده و در درجه سختی بالا دشمنان و نوع تاکتیک مبارزه آنها متفاوت خواهد بود. حال خبر رسیده است که این عنوان از ابتدا تا انتها بدون تحمل کردن هیچ صفحه بارگیری قابل بازی خواهد بود.
در ویدیوی جدیدی که شرکت سونی منتشر کرده است، میتوانیم بخشهایی از پشت صحنه ساخت بازی God of War را مشاهده کنیم که نحوه ساخت این عنوان را به صورت یک پارچه به ما نشان میدهد. «دوری آرزی» (Dori Arazi)، مدیر فیلکبرداری بازی God of War، در ویدیوی منتشر شده به صورت مفصل توضیح میدهد که استودیوی سانتا مونیکا چطور موفق شده است مراحل این عنوان بزرگ را بدون استفاده از صفحه بارگیری خلق کند.
شاید در ابتدا با خود فکر کنید که ساخت یک عنوان بدون وجود صفحه بارگیری ویژگی زیاد مهمی نباشد، اما اگر دقت کنید، میبینید که همه بازیها از این وقفهها برای بارگیری محتوای مراحل، استفاده میکنند و درواقع دیدن آنها برای بازیکنان به امر عادی تبدیل شده است. سازندگان بازی God of War برای حذف کردن این مورد، مجبور بودهاند تا اکثر مراحل ضبط حرکات را بدون وقفه فیلمبرداری کنند بازیگران نیز موظف بودند در همان برداشت اول، نقش خود را به نحو احسنت بازی کنند تا این حس یک پارچگی و انسجام در همه ابعاد بازی حفظ شود. فارق از این مورد، خود شخص آرزی نیز به همراه یک دوربین مخصوص همواره حرکت بازیگران را ضبط میکرد و در نهایت اعضای دیگر استودیو بر اساس محتوایی که تیم ضبط حرکات به آنها میدادند، دیگر اجزای بازی God of War را در کنار یکدیگر قرار میچیدند. آقای آرزی این بخش از ساخت بازی را بسیار سخت و مشقتبار قلمداد کرده است.