بازی Mothergunship یک عنوان در سبک اول شخص تیراندازی سریع است که شما را در برابر بیگانگان و روسای غول پیکری قرار خواهد داد که تاکنون در این سبک از بازی شاهد آنها نبودهایم.
اگر نگاه مختصری به بازی Mothergunship داشته باشید، متوجه شباهت آن با بازی DOOM سال ۲۰۱۶ خواهید شد و معنی آن انتظار قفل شدن نرخ فریم بر روی ۶۰ خواهد بود. اخیراً کارگردان بازی یعنی «جو میرابلو» (Joe Mirabello) جزئیاتی را در مورد نسخه پلیاستیشن ۴ این بازی و امکان اجرای آن با نرخ فریم ۶۰ و کیفیت ۴k بر روی پلیاستیشن ۴ پرو ارائه کرده است. براساس توضیحات آقای میرابلو آنها از رسیدن به چنین دستاوردهایی بر روی پلیاستیشن ۴ پرو اطمینان ندارند اما در ارتباط با عملکرد کلی بازی گفت:
هنوز اطمینان نداریم، کیفیت ۴k و نرخ فریم ۶۰ ویژگیهای خوبی هستند اما همه آنها بستگی به شرایط بازیکنان دارد.
رزولوشن نیتیو با کیفیت ۴k که در تصاویر این بازی شاهد آن بودهاید با استفاده از تریکها و تاثیرات پس از پردازش بهوجود آمدهاند و رزولوشن ۴k شطرنجی میتواند یکی از راه حلهای امکانپذیر باشد و باید امیدوار بود که سازنده بازی به آن سمت حرکت کند.
میرابلو همچنین در مورد احتمال عرضه نسخه نینتندو سوئیچ بازی Mothergunship گفت:
من نینتندو را دوست دارم و علاقه دارم که اجرای Mothergunship را بر روی سیستم آنها ببینم اما صادقانه بگویم من در حال حاضر اطمینانی در مورد مناسب بودن این بازی برای این پلتفرم ندارم و باید در آینده مورد بررسی قرار گیرد.
Mothergunship در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۱۷، مصادف با ۸ دی ماه سال ۱۳۹۶ برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و پیسی عرضه خواهد شد.
نظر شما در مورد صحبتهای آقای میرابلو چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.