استودیوی Cloud Imperium Games، توسعه دهنده بازی Star Citizen امروز اعلام کرد که سرورهای ناحیهای بازی زودتر از آنچه انتظارش را داشتیم مورد دسترس قرار خواهد گرفت. «کریس رابرتز» (Chris Roberts) سازنده بازی Star Citizen در یادداشتی اعلام نمود که سرورهای ناحیهای این بازی به نسخه Alpha 2.6.1 منتقل شده است.
سرورهای ناحیهای به بازیکنان این اجازه را خواهد داد که بنابر موقعیت جغرافیایی خود سرور مورد نظر خورد را انتخاب کنند که شامل آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا میشود. چنین سرورهایی حداقل به صورت تئوری باید ارتباط مطلوبی را ارائه دهد. جناب رابرتز میگوید:
هنگامی که این سرورها راهاندازی شوند، ما قادر خواهیم بود آزمایشهای بیشتری را به منظور اینکه آیا به مناطق بیشتری نیاز هست یا نه انجام دهیم.
به گفته جناب رابرتز نسخه Alpha 2.6.1 به خوبی در حال پیشرفت است.
هنوز یکسری از مشکلات مرتبط با رابط کاربری و پایداری باقی مانده است که باید برطرف شود؛ اما همانطور که مشاهده میکنید، در گزارش برنامه تولید بهروزرسانی شده، ما تقریبا آماده هستیم که اخرین بهروزرسانی را به دست بازیکنان برسانیم.
بازی Star Citizen توانسته است بیش از ۱۴۲ میلیون دلار بودجه برای خود به ارمغان آورد. بخشهایی از این بازی تولید شده است، اما تاریخ رسمی عرضه مشخص شده نیست.