کمپین «کیکاستارتر» بازی Blackroom که توسط «رومرو» (Romero) و «کارمک» (Carmack) درحال ساخت است و اوایل هفته پیش شروع به کار کرده بود، بهعلت تولید یک دموی قابل بازی، فعلا متوقف ساخته است. با گیمشات برای مطالعه جزییات این خبر همراه باشید.
اوایل هفته گذشته بود که «جان رومرو» (John Romero) و «آدریان کارمک» (Adrian Carmack) کمپین کیکاستارتر بازی Blackroom که یک عنوان تیراندازی اول شخص است را آغاز کردند.
آنها در ادامه توضیح دادند:
بهعلت کامل کردن دموی قابل بازی این عنوان، تصمیم داریم فعلا این کمپین در حال رشد را متوقف کنیم. به بیان سادهتر، کامل کردن دموی قابل بازی زمان زیادی میبرد و این مقدار از زمانی که کیکاستارتر تعیین کرده است بیشتر طول میکشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این کمپین را متوقف کنیم و وقتی دمو قابل بازی آماده شد، کمپین دیگری راه بیاندازیم.
ما معتقدیم که تصمیم درستی گرفتهایم و میدانیم شما هم با ما موافق هستید. از بازخوردهایی که داشتید تشکر میکنیم و مطمئن باشید از بازخوردهایتان برای انتشار بازی استفاده خواهیم کرد.
در این کمپین بیش از ۱۳۰ هزار دلار از ۷۰۰ هزار دلار تعیین شده قبل از منحل شدن جمعآوری شده بود.
رومرو در صحبتهایش با سایت Develop گفت:
در همه نظرهایی که از مردم میشنویم، آنها خواستار گیمپلی بازی هستند. مردم ایده بازی را دوست دارند و بهنظرشان این ایده خیلی جالب است اما میخواهند بخشی از بازی را هم ببینند. ما فعلا کمپین را متوقف میکنیم و بعد از اینکه ساخت دموی قابل بازی را تمام کردیم دوباره کمپین جدیدی را از سر میگیریم. اگر مردم آن (دمو) را نپسندند، بازی را نمیسازیم؛ اما (ما) فکر میکنیم که مردم بازی را دوست خواهند داشت.
طبق محاسبات رومرو، دو ماه طول میکشد تا دموی بازی Blackroom کامل شود؛ و پس از آن کمپین کیکاستارتر دوباره راه اندازی خواهد شد.