به تازگی کارگردان بازی به شدت مورد انتظار Dishonored 2 توضیحاتی را در مورد خلق دنیای بازی و جزئیات آن به اشتراک گذاشته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب سایت گیم شات همراه باشید.
شاید دنیای بازی Dishonored وسعت و عظمت خاصی نداشته و در مقابل دیگر بازی های شرکت بتسدا (مانند Fallout و The Elder Scrolls) حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما جزئیاتی که در یک نقشه از این بازی می توانید پیدا کنید، شما را شگفت زده می کند. در واقع، این چیز های کوچک و جزئیات فراوان هستند که دنیای بازی را میسازد و این نکته حتی بسیار گسترده تر در نسخه دوم پیاده سازی شده است و یکی از دلایل موفقیت نسخه اول را بزرگ تر و گسترده تر می سازد
طی یک پنل در QuakeCon، کارگردان بازی Dishonored 2، آقای «هاروی اسمیت» (Harvey Smith)،اطلاعات جالبی را در مورد ساخت و خلق دنیای بازی ارائه کردند و اشاره کردند که چگونه جزئیات موجود در سکه های بازی باعث خلق دنیا ها و داستان ها شده است.
آقای اسمیت سکه های موجود را در شهر های Karnaca و Dunwall شرح می دهند: سکه های عتیقه و قدیمی زیادی از زمان ملکه Jessamine در بازی وجود دارند که برای مدت طول و درازی در گردش و جریان بودند. سکه هایی برای زمان لرد Regent و حکومت او موجود است. در بازی جدید، بر روی بیشتر سکه ها چهره «امیلی کالدوین» (Emily Kaldwin) خورده شده است، این در حالی است که در جنوب، سکه های دوک Serkonos بیشتر از بقیه یافت می شود.
یکی از نکات پس زمینه ای در بازی این است که «به عنوان یک رهبر، چگونه کار خود را انجام می دهید؛ به مردم صدمه می زنید یا به آن ها کمک خواهید کرد». سکه هایی که در شهر Dunwall وجود دارد و چهره امیلی برروی آن ها است، این پیام را می رسانند که «ملکه از ما محافظت می کند» که طبق گفته های آقای اسمیت، این به مانند یک پیام باز شده به امیلی است. در طرف دیگر و در شهر Serkonos که فرمان روا یک فریب کار است و معتقد است ملت او تا زمانی که او دوام آورد، دوام خواهد داشت و عمر خواهد کرد، سکه ها با پیام «Serkonos برای دوک» در دسترس مردم هستند.
آقای اسمیت اشاره میکند که این چند کلمه بر روی سکه ها که به وسیله هنرمندان سه بعدی در استودیوی آرکین ساخته شده اند و بازی بازان با آن ها در سطح شهر مهمات و وسایل مورد نیاز خود را خریداری می کنند، شامل جزئیات ساخت شخصیتی است که طیف وسیعی از بازی بازان حتی چشمشان به آن ها نمی حورد و متوجه وجود آن ها نمی شوند. با این حال، به همین سادگی گویای همه چیز در دنیای بازی است و برای فهم و درک بهتر و عمیق تر بازی بازان از دنیای بازی در نظر گرفته شده است. این جزئیات فوق العاده و به ظاهر ساده که یک دنیا را می سازند، دقیقا همان چیزی است که از استودیو «آرکین» (Arkane) و یک بازی Dishonored انتظار داریم.
نظر شما در رابطه با بازی Dishonored 2 و اطلاعات آقای هاروی اسمیت در مورد جزئیات دنیای بازی چیست؟ آیا به جزئیات دنیای بازی دقت می کنید یا بدون توجه از کنار آن ها عبور می کنید؟