مراحل فرعی نسخهی اول بازی Assassin’s Creed که جزو المانهای جالب توجه آن هستند، طی مدت زمان کوتاه تنها پنج روز آماده و به آن اضافه شدهاند.d,fd
جدیدترین نسخهی سری بلند بالای Assassin’s Creed یعنی Valhalla در آیندهی نهچندان دور به انتشار خواهد رسید و بازیکنان را به قرن نهم بریتانیا در دورهی وایکینگها خواهد برد. باورنکردنی است که پس از گذشت ۱۳ سال، بازی Assassin’s Creed همچنان پرقدرت به جلو میرود و بهتازگی به حقیقت جالبی دربارهی توسعهی نسخهی اول آن دست پیدا کردهایم.
نسخهی اول بازی Assassin’s Creed در آن زمان بهخاطر فضای تاریخی، توجه فراوان به جزئیات و داستانسرایی جذابش مورد تعریف و تمجید قرار گرفت اما بخشی که آنچنان با بازخوردهای خوبی مواجه نشد، ساختار گیمپلی تکراری و فعالیتهای فرعی بیپایان آن با پاداش ناچیز بود. و جالب است که ایدهی فعالیتها و مراحل فرعی از فرزند مدیر عامل یوبیسافت بوده است.
به گفتهی برنامهنویس سابق یوبیسافت «چارلز رندال» (Charles Randall) در توئیتر، فرزند مدیر عامل این شرکت نسخهی اول بازی Assassin’s Creed را پیش از عرضه امتحان کرده بود و گفته بود که این بازی خستهکننده است و باید بتوان کارهای بیشتری در آن انجام داد. رندال و تیم او موظف شدند که طی تنها پنچ روز مراحل فرعی و سایر فعالیتهای فرعی را به این عنوان بیفزایند.
رندال میگوید مطمئن نیست تنها دلیلی که یوبیسافت آنها را موظف به افزودن مراحل فرعی کرد نظر فرزند مدیر عامل بود یا خیر و همچنین اینکه اضافات لحظهی آخر در بین بازیها امر عجیب و نارایجی نیست و به انجام رساندن این کار در چنین مدت زمات کوتاهی اتفاق جذابی است. تصور Assassin’s Creed بدون محتویات فرعی کمی سخت است و میتوان گفت این حرکت که در آخرین لحظه صورت گرفت، آیندهی سری را تحت تاثیر قرار داد.
نسخهی اول بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷ به پیسی، پلیاستیشن ۳ و ایکسباکس ۳۶۰ راه پیدا کرد و جدیدترین نسخهی آن یعنی Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات ۲۰۲۰ برای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، ایکسباکس سریز ایکس، پیسی و گوگل استادیا عرضه خواهد شد.