استودیوی «ناتیداگ» (Naughty Dog) در ویدئوی جدیدی به توضیح رویکرد خود نسبت به گیمپلی بازی The Last of Us 2 پرداخته است.
استودیوی ناتیداگ در ادامهی سری ویدئوهای پشت صحنهی توسعهی بازی The Last of Us 2، بیشتر دربارهی طراحی گیمپلی این عنوان صحبت کرده است. تیم سازنده خواسته است که بازیکن واقعاً حس کند که جای شخصیت اصلی یعنی «الی» (Ellie) قرار دارد. کارگردانان این بازی یعنی «نیل دراکمن» (Neil Druckmann) و «کرت مارجنو» (Kurt Margenau) به همراه کارگردان داستانی «هیلی گروس» (Halley Gross) در ویدئو به توضیح المانها و جوانب گیمپلی پرداختهاند.
از آنجا که الی سریعتر و زیرکتر از «جوئل» (Joel) است، کارهایی مثل پریدن – برای رسیدن به ارتفاعات بالاتر – و سینهخیز رفتن – درحالی که امکان استفاده از سلاحها و ساختوساز در این حالت وجود دارد – روی کار میآیند. اساس گیمپلی این است که با توجه به شرایط، بازیکن تحت فشار قرار گیرد و با چالشهای مختلف مواجه شود. جالب است که ببینیم با توجه به خطراتی که الی را تهدید میکند و ابزاری که وی در دست دارد، این المان اصلی چگونه عمل خواهد کرد.
The Last of Us 2 در ۱۹ ژوئن مصادف با ۳۰ خرداد بهصورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد.
https://gamingbolt.com/the-last-of-us-part-2-video-breaks-down-gameplay-changes-playing-as-ellie