عنوان NieR: Automata قطعا یکی از مورد انتظارترین بازیهایی است که در سال آینده برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. امروز، کارگردان بازی، آقای «تاکاشیا تائورا» (Takahisa Taura) اطلاعاتی از مراحل ساخت این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر با گیمشات همراه باشید.
علاوه بر تصاویری که از مراحل ساخت بازی منتشر شده است، اطلاعات جدیدی را نیز از عنوان مورد انتظار استودیوی پلاتینیوم گیمز، NieR: Automata دریافتیم. سازندگان بازی از ابزاری اختصاصی برای نمایش سرعت انیمیشنهای بازی استفاده کردهاند تا زمان پاسخگویی کنترلر مناسب باشد. انیمیشنهای نبرد ۲B (شخصیت قهرمان بازی) به همراه یک کاتانا (در طول حرکات) با ظرافتی فوقالعاده طراحی شدهاند.
حتما در نمایش بازی در نمایشگاه E3 2016 به یاد دارید که ۲B با یک غولآخر آوازخوان و عجیب درگیر شد و عناصر و سیستم مبارزات بازی تحسین همگان را برانگیخت. حال، در اطلاعاتی که منتشر شده، مشخص شده است که این غولآخر ۳۶۴ مفصل حرکتی دارد که ۲۴۹ عدد از آنها در بدن و ۱۱۵ عدد از آنها در مناطقی مانند دامن و پایین تنه واقع شدهاند. انیمیشنهای بخش دامن به صورت پویا طراحی شدهاند و ۳ طراح مختلف در ساخت این غولآخر فوقالعاده نقش داشتهاند.
علاوه بر همه اینها، تصویری از بازی منتشر شده است که ابزار صدا در مبارزه با غولآخر را نشان میدهد. نقطههای سبزی که در تصویر میبینید، مکانهایی هستند که موسیقی (آهنگی که به وسیله غولآخر خوانده میشود و مانند یک سلاح عمل میکند) به آنجا میرسد و پس از آن به سمت بازیباز بازتاب داده میشود. در مکانهای کوچکتر، موجهای صدا و ذرات ریزتر هستند و در مکانهای وسیعتر، بزرگتر میشوند. برخورد صداها به هر چیز، رفتار خاصی دارد؛ یعنی اگر ذره به آهن برخورد کند یک صدا و اگر به زمین برخورد کند صدایی متفاوت خواهد داشت. تیم سازنده برروی این قابلیت و عنصر وقت زیادی گذاشته و هنوز هم جای کار بیشتری برای آن وجود دارد. تصاویر منتشر شده از عنوان NieR: Automata را در زیر مشاهده کنید:
1 دیدگاه
Ali Danger
من که خیلی منتظرشم.
پلاتینیوم گیمزه ها، شوخی که نی!
ممنون.