روزبه روز اخبار بیشتری از ساخته جدید استودیو Techland، بازی Dying Light 2 منتشر میشود که شور اشتیاق برای تجربه آن را بیشتر میکند.به تازگی از موتور ساخت بازی و قدرتی که دارد خبردار شدیم و پس از آن نیز با ناشر جدید بازی، شرکت اسکوئر انیکس آشنا شدیم. اکنون تایمون اسمکتالا، طراح ارشد بازی از وجود پایانهای مختلف برای بازی و استفاده از مکانیزمهای ژانر نقشآفرینی در اثر خود گفته است.
او که با سایت Wccftech گفتگو میکرد، در رابطه با جهان بازی Dying Light 2 حرفهای زیادی زد. وجود فرقههای مختلف در بازی که نحوه برخورد با هرکدام، منجر به جریانات عظیمتر و داستانهای بیشتر میشود. در مورد پایانهای مختلف نیز تایید کرد چندین پایان داستانی وجود دارد که در قالب سنتی پایانها قرار نمیگیرند. چرا که هر کدام تفاوتهای عمدهای با هم دارند و شاخههای متعددی میگیرند.
در رابطه با پایانهای بازی، چندین پایان مختلف و بزرگ برای آن درست کردیم که هر کدام تعداد بسیار بیشتری احتمالات در داخل خود دارند. اما نکته مهم در رابطه با بازی Dying Light 2 این است که میتوانید شهر را به دلخواه خود در بیاورید و نسخه مخصوص خودتان را بسازید. خروجی واقعیِ بازی همین است، اینکه شهر پس از پایان ماجراجویی شما به چه شکل در میآید. زمانی که با دیگران بازی کنید و به دنیای آنها وارد شوید، تفاوت را درک خواهید کرد.
در ادامه اگرچه اسمکتالا از دادن جزئیات دقیق در رابطه با مکانیزمهای نقشآفرینی طفره رفت اما این نکته را اذعان کرد که انتخابهای مختلفی در گیمپلی و روایت داستانی وجود دارد که بر جریان بازی شما اثر خواهند گذاشت.
فرصتهای زیادی در بازی دارید که بتوانید همچون عناوین نقشآفرینی، چه از طریق گیمپلی و چه از طریق روایت داستانی، انتخابهای تاثیرگذار بکنید و در نهایت نتیجه انتخابهای خود را در مقیاس بزرگ مشاهده کنید.