اگرچه بازی موردانتظار Anthem انتظارات شرکت EA را برآورده نکرد، اما بازی Apex Legends به موفقیت بزرگ و غافلگیرکننده ای دست پیدا کرد.
در گزارشی که توسط دنیل احمد، آنالیزور ارشد سایت Niko Partners در رابطه با کنفرانس EA و گزارش عملکرد مالی آنها در سال گذشته منتشر شد، عنوان بتل رویال EA تبدیل به یکی از موفقترین عناوین جدید این شرکت شده است. بیش از ۵۰ میلیون بازیکن این بازی را تجربه کردهاند که ۳۰ درصد از آنها برای اولین بار بازیای از EA را تجربه میکردند.
استودیو Respawn در حال حاضر بر محتوای جدیدی از بازی، شامل شخصیتهای جدید کار میکند و قصد دارد تا بازی را برای پلتفرمهای دیگر در بازارهای جدید عرضه کند. بازی Apex Legends قرار است تا برای دستگاههای همراه و حتی کشور چین عرضه شود. موفقیت این بازی رایگان EA را مشتاق کرده تا بازیهای بیشتری در این سبک و سیاق به مرور زمان تهیه کند. البته همچنان بازیهای ۶۰ دلاری سابق هم در دستور اصلی شرکت EA قرار دارند، نگران آن نباشید.
بازی Apex Legends در فوریه سال ۲۰۱۹ برای کنسولهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی به صورت ناگهانی و غافلگیرکننده عرضه شد و در مدت بسیار کوتاهی توانست جایگاه ثابتی میان بازیکنان شوتر گروهی پیدا کند. این بازی توانست در مدت تنها یک هفته، ۲۵ میلیون بازیکن را جذب خود کند که در عرض یک ماه به ۵۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرد. بر خلاف ابتدای زمان عرضه که تمامی استریمرهای معروف مشغول بازی Apex Legends بودند و بازی Fortnite را کنار زده بود، به مرور از میزان جمعیت بینندگان آن در سایت توئیچ کاسته شد. استودیو Respawn اذعان کرده بود برخلاف دیگر بازیها که به سرعت محتواهای جدید را یکی پس از دیگری عرضه میکنند، برای بازی Apex Legends بیشتر بر کیفیت محتوای قابل عرضه تمرکز کردهاند تا مخاطبان لذت کافی را ببرند.