مدیر بازاریابی و ارتباطات بازی Death Stranding نوید انتشار اخبار تازهی هیجانانگیزی را دربارهی آن میدهد. در ادامه همراه گیمشات باشید.
با اینکه معرفی بازی Death Stranding به E3 2016 برمیگردد، هنوز اطلاعات خاصی از آن در دست نداریم و از این رو حتی کوچکترین گفتهای هم برای طرفداران جلب توجه میکند. ظاهراً قرار است مدیر بازاریابی و ارتباطات استودیوی «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) یعنی «آکی سایتو» (Aki Saito) جزئیات جدیدی را به اشتراک بگذارد که البته بر خلاف گفتهاش، به نظر نمیرسد که جزئیات بسیار ویژهای باشد.
سایتو اخیراً در توئیتر به تشکر از طرفداران بهخاطر حمایتشان و تعداد دنبالکنندگانی که به دست آورده، پرداخته و همچنین ذکر کرده است که با رسیدن به ۲۰ هزار دنبالکننده، «اطلاعات ویژهای» را در قالب توئیت به اشتراک میگذارد که وی را متعجب کرده است. حتی امکان دارد که وی اطلاعات بیشتری را با رسیدن به ۳۰ هزار دنبالکننده منتشر کند.
در کل و خصوصاً hز آنجا که سایتو اشاره کرده است که در قالب توئیت این جزئیات جدید را در اختیار علاقهمندان قرار میدهد، به نظر نمیآید که شاهد جزئیات بسیار ویژهای باشیم. با این حال، باز باید منتظر ماند و دید که در نهایت نتیجه چه خواهد بود.
بازی Death Stranding هماکنون بهصورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ بدون تاریخ انتشار مشخصی در دست توسعه قرار دارد. با این وجود، از «نورمن ریدس» (Norman Reedus) گرفته تا هیدئو کوجیما اشاراتی به انتشار این عنوان در سال ۲۰۱۹ داشتهاند.