پس از تعطیلی و فروپاشی استودیوی خوشنام تلتیل گیمز، اکثر بازیکنان نگران وضعیت فصل پایانی عنوان The Walking Dead بودهاند اما بازی The Wolf Among Us 2 را نیز که در حال توسعه بود، نباید فراموش کرد.
The Wolf Among Us اولین محصولی بود که استودیوی تلتیل گیمز پس از عنوان فوقالعاده موفق The Walking Dead که آنها را به شهرت رساند، روانهی بازار کرد. The Wolf Among Us که براساس کمیکی به نام Fables از «بیل ویلینگهام» (Bill Willingham) ساخته شده است، به شدت مورد توجه بازیکنان قرار گرفت و همچنان بهعنوان یکی از برترین آثار تلتیل برشمرده میشود. طرفداران به شدت منتظر نسخهی دوم این بازی بودند که بالاخره تلتیل با رونمایی از آن باعث خشنودی طرفداران شد و انتظار آنها را به اوج خود رساند، اما طبق گزارش جدیدی از Eurogamer که طی آن با یکی از اعضای سابق این استودیو گفتوگویی داشتهاند، بازی The Wolf Among Us 2 با بودجهی بسیار ناچیزی در دست توسعه قرار داشت و به سختی پابرجا مانده بود تا قبل از اینکه رسماً لغو شود. عضو سابق تلتیل در این مورد چنین میگوید:
[بودجهی بازی] حتی با توجه به استاندارهای تلتیل هم ناچیز بود. همه میدانستند که نسخهی اول موفقیتی از لحاظ نقدها و نمرات بود اما از لحاظ تجاری عنوان بزرگی نبود. فکر میکنم افرادی که بر روی آن کار کردند متوجه شدند که در حال ساخت یک محصول بوتیکی هستند. در نقطهای قرار بود این عنوان تنها سه قسمت داشته باشد.
هنرمند دیگری که بر روی بازی The Wolf Among Us 2 کار کرده، راجع به لغو شدن آن افزوده است:
آنقدر زود بود که ما بهجز تعدادی طراحی هنری و مفهومی و نمونهها و طراحیهای اولیه برای گیمپلی چیز زیادی نداشتیم.
با این حال، کار قابل توجهای بر روی بازی The Wolf Among Us 2 پیش از لغو شدن آن انجام شده بود. بخش عمدهای از کار بررسی اجمالی فصل و بازینامهی قسمت اول طی شده بود و قرار بود که این نسخه و فصل جدید سالها پس از فصل قبلی جریان داشته باشد.
اگرچه طرفداران بیصبرانه انتظار این عنوان را میکشیدند، شاید حال به نفع آنهاست که دیگر دنبالهی ناتمامی را بر بازی محبوب خود دریافت نمیکنند و نتیجهی چندین سال انتظارشان، ناامیدی نخواهد بود.