به تازگی شرکت نینتندو اعلام کرده که ۵۰ درصد از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ بازیهای فرست پارتی و اولیهای که برای این کنسول ترکیبی عرضه شد را خریداری کردهاند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
شرکت نینتندو قطعا با عرضه کنسول نینتندو سوییچ در سال گذشته میلادی (۲۰۱۷)، موفقیت خوب و گسترده ای را برای آنها به دنبال داشت. ویژگیهای منحصر به فرد و عناوین پرطرفدار و باکیفیت باعث شدند تا نینتندو سوییچ بر خلاف کنسول قبلی نینتندو، یعنی Wii U، عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارد. سه بازی عرضه شده برای کنسول نینتندو سوییچ، در بین پرطرفدارترین عناوین این نسل از صنعت بازیهای ویدیویی به شمار میآیند و هر سه آنها در اوایل عرضه کنسول سوییچ برای آن منتشر شدند اما این عناوین چه هستند؟ به تازگی، آقای «رجی فلس امه» (Reggie Fils-Aime)، رئیس بخش آمریکای شرکت نینتندو در مصاحبه با وبسایت IGN عنوان کرده که سه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey و Mario Kart 8 Deluxe، توسط ۵۰ درصد از تمامی دارندگان نینتندو سوییچ خریداری شدهاند که نشان میدهد چرا این عناوین پرفروش و محبوب هستند؛ البته این موضوعی است که جای تعجب و غافلگیری ندارد! آقای رجی فلس امه در ادامه صحیتهای خود این گونه توضیح داد:
این سه بازی به متصل بودن خود به سخت افزار (نینتندو سوییچ) با نرخ بیشتر از ۵۰ درصد ادامه میدهند. تنها به این فکر کنید. برای هر کسی که این سیستم (سوییچ) را دارا است، بیشتر از یک نفر از دو نفر The Legend of Zelda: Breath of the Wild را خریداری کرده، بیشتر از یک نفر از دو نفر Mario Kart 8 Deluxe را خریداری کرده و بیشتر از یک نفر از دو نفر Super Mario Odyssey را خریداری کردهاند. این موضوع هیچگاه در تاریخ بازیهای ویدیویی ایالات متحده رخ نداده بود.
همان طور که میدانید، آقای رجی فلس امه به تازگی مصاحبه مفصل و جامعی را با وبسایت IGN داشته است که بخشی از آن را هماکنون یا در گذشته تقدیم شما کردیم. ایشان در ادامه گفتههای خود به روشهای نینتندو برای خلق کردن تجربههای منحصر به فرد و نوآورانه در گیمپلی اشاره کردند که به عنوان مثال به تهیه محصولاتی مانند Nintendo Lobo منجر شده است. او همچنین توضیح داد که برای ادامه دار بودن موفقیت نینتندو، آنها حساب ویژهای روی فصل تعطیلات آخر سال که تا فرا رسیدن آن زمان زیادی باقی نمانده، باز کردهاند. آنها همچنین به تاریخ انتشار عناوین بزرگ و مورد انتظار برای نینتندو سوییچ، امیدوار هستند.
عرضه بازی Super Smash Bros Ultimate در این ماه نیز یکی از دلایل موفقیت های ادامه دار نینتندو سوییچ است. این بازی تا به حال آمار فروش دیوانه کنندهای را از خود به جای گذاشته و بسیاری از منتقدان میگویند که Super Smash Bros Ultimate یکی از بهترین عناوینی است که در سال ۲۰۱۸ تجربه کردهاند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا موفقیت کنسول نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ از این هم بیشتر میشود و طبق پیش بینیها، کنسول پلیاستیشن ۴ سونی را پشت سر میگذارد یا خیر.
کنسول نینتندو سوییچ در نیمه اول سال ۲۰۱۷ منتشر شد و هماکنون برای خرید در دسترس قرار دارد.