طی رویداد هفته بازی پاریس، سونی اطلاعات جدیدی از یکی از برگهای برنده و کلیدی خود یعنی بازی The Last of Us Part 2 ارائه داد که همه طرفداران را بیش از پیش تشنه و منتظر بازی نگه داشت.
سونی امشب در کنفرانس مخصوص خود در رویداد هفته بازی پاریس (Paris Games week) اطلاعات مختلفی از عناوین در دست ساخت خود را برای طرفداران و علاقمندان بازگو کرد که طبق معمول در میان آنها، اخباری که مربوط به بازی The Last of Us Part 2 میشدند، بیش از دیگر اخبار مورد توجه دیگران قرار گرفت.
در مصاحبه جدیدی که «نیل دراکمن» (Niel Druckmann) کارگردان بازی انجام داده است، اطلاعات جالب و جدیدی از بازی منتشر شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. دراکمن در مصاحبه خود اعلام کرد که با پایان یافتن پروژههای مختلف استودیو ناتیداگ، هماکنون تمامی اعضای این استودیو در حال کار بر روی بازی The Last of Us Part 2 هستند و تمامی تلاش خود را میکنند تا بازی به بهترین شکل ساخته شود.
اینطور که به نظر میرسد، سازندگان در نسخه دوم The Last of US توجه بیشتری بر روی شخصیتهای جانبی و غیر قابل بازی یا همان NPCها دارند. اما پیشرفتها و تغییرات به اینجا ختم نمیشوند.
همه ما میدانیم که نسخه اول این بازی یکی از برترین نمایشهای نسل هفتم و هشتم بازیهای ویدئویی از لحاظ گرافیک و کیفیت بصری را به همه ارائه داد. اما حالا کارگردان بازی اعلام کرده که در بازی The Last of Us Part 2 باز هم شاهد پیشرفت بازی از لحاظ گرافیکی خواهیم بود. آقای دراکمن افزود که آنها با استفاده از موتور بازیسازی ناتیداگ که برای قسمت دوم به قابلیتها و بهبودهایی فراوان، از جمله توانایی پیاده سازی افکتهای دینامیک بارش باران، نورپردازی هوشمند و انیمیشنهای بسیار زیاد برای صورت مجهز شده است، قادر هستند تا باز هم کیفیت دیداری بازی را ارتقا بخشند و گرافیک این عنوان را از چیزی که هست بالاتر ببرند.