چندی پیش بود که استودیو CD Projekt Red تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 را چند ماه عقب برد و اکنون کوری بارلوگ، کارگردان بازی خدای جنگ، به دفاع از این استودیو پرداخته است. در ادامه خبر همراه گیمشات باشید.
کوری بارلوگ این قضیه را بسیار مهم میداند که توسعه دهندگان نشان دهند روند ساخت بازیها به چه اندازه پیچیده است تا بازیکنان و منتقدان در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنند.
پس از اینکه تاریخ انتشار به شهریور سال بعد برده شد، اخباری منتشر شدند که دلیل این تاخیر را محدودیت سختافزاری پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان بوده است. به همین خاطر است که استودیو CD Projekt Red اعلام کرده بود که به زمان بیشتری برای بهینهتر کردن بازی نیاز دارد. از طرف دیگر وجود داشتن کنسولهای میان نسلی نیز به این موضوع کمکی نکرده است و استودیوها باید بازی خود را بر روی دو کنسول ایکسباکس وان ایکس و پلیاستیشن ۴ پرو نیز پورت کنند. بارلوگ در این مورد گفته است:
تمام بازیها قبل از اینکه به صورت مخصوص برای هر پلتفرم بهینه شوند، کیفیت پایینی دارند. این یکی از سادهترین حقایق مربوط به توسعه بازیها است. بازیها برای مدت زیادی زیبا نیستند تا اینکه در انتها این موضوع تغییر کنند
بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پیسی، ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد و امکان دارد پس از آن برای کنسولهای نسل نهم، ایکسباکس سری ایکس و پلیاستیشن ۵، نیز عرضه شود.