«هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) برای یافت تکنولوژی مناسب برای ساخت پروژه جدیدش به دور دنیا سفر کرده است. و همچنین چندی پیش مشخص شد که او برای ساخت بازی جدیدش از موتورهای بازیسازی شرکتهای دیگر استفاده خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات همراه باشید.
از زمانی که کوجیما از شرکت «کونامی» (Konami) جدا و به یک مامور آزاد تبدیل شد، او با بسیاری از شرکتهای معتبر سرتاسر جهان ملاقات کرده است. کوجیما این کار را به دلیل بررسی موتورهای بازیسازی انجام میدهد و سپس موتور مناسب برای ساخت پروژه بعدی خود را مشخص میکند. همچنین به گفته او، استفاده از ابزار یک شرکت دیگر، زمان بسیار زیاد و لازم برای ساخت یک موتور کاملا جدید را از بین خواهد برد.
او به شرکت کنندگان رویداد Nordic Game در ماملو (Malmo) گفت:
به نظر من بهتر است که از ابزار داخلی برای ساخت بازیهایمان استفاده کنیم. اما برای اولین عنوان، ما از انجین یک شرکت دیگر استفاده خواهیم کرد زیرا میخواهیم آن را برای کسانی که منتظر هستند، عرضه کنیم. دلیل سفر کردن من به دور جهان این است که من به دنبال یک انجین برای استفاده هستم.
کوجیما در شرکتهای First-party سونی مانند «ساکر پانچ» (Sucker Punch) و «کوآنتیک دریم» (Quantic Dream) و دیگر استودیوهای Third-party مانند «دایس» (DICE) بوده است. او از تکنولوژیهای اخیر بازی سازی مانند موشن کپچر آگاهی دارد. هر چیزی که او تصمیم ساختش را بگیرد، یعنی زمان زیادی تا دیدن آن وجود دارد.
1 دیدگاه
Lightning hero
استاد است دیگر می دونه باید چی کار کنه!