هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding در رابطه با مکانیزم آسیب پذیری این بازی، توضیحاتی را به طرفداران ارائه کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه با گیمشات همراه باشید.
در کنفرانس اختصاصی سونی در همایش E3 2018، بالاخره برای اولین بار ما شاهد بخشهای کوتاهی از گیمپلی بازی Death Stranding بودیم و مدام میدیدیم که نورمن ریداس که با نام سم در بازی نقش اصلی را ایفا میکند، یک سری اجساد را جا به جا میکند و شاید چیزی که در این میان جلب توجه میکند، نوارهای زردرنگ پیچیده شده دور هر بسته است که بر روی آن عبارت «در صورت مداخله کردن، باطل خواهد شد» درج شده است.
ظاهرا، این نوارها فقط جلوه ظاهری نخواهند داشت؛ در واقع، میتوان آنها را جزئی از مکانیکهای بازی حساب کرد. خالق افسانهای Metal Gear Solid، هیدئو کوجیما در صفحه توییتر خود توضیحاتی در این رابطه اعلام کرد. او گفت، این نوارها به نوعی نقش یک نشانگر را در یک بازی ایفا میکنند که میزان آسیب وارد شده را نشان میدهد.
درون این نوارها یک سنسور قرار گرفته که در صورت دریافت هرگونه آسیب، رنگ آن تغییر خواهد کرد. کوجیما با انتشار این متن در توییتر خود، به توضیح نقش این نوارها به صورت دقیق در بازی پرداخت:
این نوارها در بازی با نام Damage Censor Tape شناخته میشوند. این سنسورها با تغییر رنگ به شما نشان خواهند داد که در طول بازی چه میزان آسیبی به بستهها وارد شده است. همچنین، این نوارها در ساخت اکشن فیگور سم به کار گرفته شده و امیدوارم بتوانیم از آنها در طراحی کاسپلی، فن آرت مدلهای CG کمک بگیریم.
بازی Death Stranding در تاریخ نامعلومی به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ عرضه خواهد شد. در این بازی، بازیگران شاخصی همچون، نورمن ریداس به عنوان پروتاگونیست و مدس میکلسن به عنوان آنتاگونیست در بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت.