استودیوی «سیدی پراجکت رد» (CD Projekt Red) چندین سال را صرف تکمیل چشمانداز و نوع کارگردانی هنری بازی Cyberpunk 2077 کرده است.
جهش از محیط فانتزی The Witcher 3 به فضای علمی-تخیلی سایبرپانکی بازی Cyberpunk 2077 و ارائهی سبک هنری مناسب، بیشک چالشی برای استودیوی سیدی پراجکت رد بوده و به گفتهی کارگردان مراحل این عنوان یعنی «ماتئوژ توماژکیویچ» (Mateusz Tomaszkiewicz)، این پروسه چندین سال زمان برده و همکاری و همفکری جدی بین نویسندگان، هنرمندان و طراحان صورت گرفت است.
چندین سال طول کشید تا متوجه شویم که چه رویکردی نسبت به این عنوان باید داشته باشیم. در ابتدا، در زمانی که The Witcher 3 در دست توسعه بود شروع کردیم. تیم کوچکتری را تشکیل دادیم که بر روی محیط این عنوان کار کند. چگونه با Cyberpunk 2020 تطابق داشته باشد؛ معماری و سبک هنری چگونه باشد و موارد دیگر. پروسهای طولانی بود که چندین سال از وقت نویسندگان، طراحان، هنرمندان The Witcher 3 و سایر افراد را گرفت. کار سخت و چالش بزرگی بود از آنجا که با محیط جدیدی مواجه بودیم. اما من فکر میکنم که به چیز بسیار ویژه و جالبی دست پیدا کردیم.
با توجه به نمایشهایی که تاکنون از بازی Cyberpunk 2077 شاهد بودهایم، استودیوی سیدی پراجکت رد به خوبی توانسته است یک فضای سایبرپانکی را با جلوههای ویژه خلق کند و حال باید منتظر ماند و دید که عنوان نهایی هم دارای چشمانداز مناسب خواهد بود یا خیر.
Cyberpunk 2077 که با حضور افراد برجسته و ستارگانی نظیر کیانو ریوز جزو مورد انتظارترین عناوین پیش رو تلقی میشود، در ۱۶ آپریل ۲۰۲۰ مصادف با ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ برای پیسی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان عرضه خواهد شد و حتی احتمال عرضهاش بر روی پلتفرم استریمینگ گوگل یعنی استادیا وجود دارد. همچنین قرار است در ماه آگوست تریلر جدیدی از گیمپلی این عنوان به نمایش گذاشته شود.