بازی Assassin’s Creed Odyssey، نسخه جدیدی خواهد بود که به سری محبوب و پر طرفدار Assassin’s Creed اضافه میشود. پس از این که نسخه Assassin’s Creed Origins در سال گذشته میلادی عرضه شد و این سری را وارد مسیر و جهت جدیدی کرد، حال، نسخه جدید نیز میخواهد آن مسیر را ادامه داده و حتی به آن عمق بیشتری ببخشد. اولین نمایش بازی Assassin’s Creed Odyssey را در رویداد E3 2018 مشاهده کردیم و این عنوان که حال در یونان باستان جریان دارد، عالی به نظر میرسید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت گیمشات همراه باشید.
به تازگی مصاحبهای با کارگردان بازی Assassin’s Creed Odyssey، یعنی آقای اسکات فیلیپس (Scott Phillips) انجام شده و اطلاعات جدید و مفیدی از بازی به بیرون درز کرده است.
آقای کارگردان توضیح میدهد که نسخه بعدی سری، یعنی بازی Assassin’s Creed Odyssey، ممکن است عمیقترین نسخهای باشد که در سری محبوب Assassin’s Creed مشاهده میکنیم. به نظر میرسد که سازندگان از نسخه قبلی، یعنی Origins تصمیم گرفتهاند تا با اضافه کردن عناصر و حال و هوای نقش آفرینی به بازی، آن را عمیق کرده و گسترش دهند. در مورد بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز به نظر همه چیز عمیقتر از قبل شده است؛ در بازی ماموریتها یا Questهای پر شاخهتری وجود دارند، جهان بازی بزرگتر و پر جزئیاتتر از قبل است و سیستم انتخاب دیالوگ جدید بازی که سری را کاملا وارد فاز نقش آفرینی کرده است.
آقای اسکات فیلیپس، به این شکل ادامه میدهد:
در اصل، ثانیه به ثانیه، من فکر میکنم که بهترین و سرگرم کنندهترین نسخه Assassin’s Creed را داریم که میتوان برروی گیمپد آن را تجربه کرد. سپس من فکر میکنم که در سطح بالاتر، کاری که ما آنها را در اختیار شما قرار دادیم – مانند انتخابها، گزینهها، نقش آفرینی، رومنس – من به شدت هیجان زده هستم که بازیبازان میتوانند آن را تجربه کنند. من فکر میکنم که این، سری Assassin’s Creed را به یک سطح کاملا جدید از تعامل، انتخاب، پویایی و حضور تاریخ به عنوان زمین بازی شما، میآورد.
همان طور که گفته شد، بازی Assassin’s Creed Odyssey در زمان یونان باستان جریان دارد و پس از سفر کردن به روم باستان، فرانسه و انگلستان قدیم و مصر باستان، حال، باید به سراغ یونان باستان برویم و خود را در تاریخ این سرزمین باستانی غرق کنیم. این عمقی که کارگردان بازی به آن اشاره کرد را تا حدی در Assassin’s Creed Origins دیده بودیم و حال، باید آن را با درجهای بیشتر، در Assassin’s Creed Odyssey مشاهده کنیم. با این که وارد شدن سری Assassin’s Creed به سمت و سوی نقش آفرینی مخالفانی را نیز دارد، اما به نظر میرسد که سازندگان توانستهاند با این جهت متفاوت، این سری را باز هم در دل بازیبازان جای کنند.
4 دیدگاه
Conor McGregor
یوبی سافت خداوندگار هایپ و بزرگنماییه باور نکنید همیشه همینا گفته =)))
حسین گیم باز
تریلرش مهر تایید این حرف بود
علی
یوبیسافت دیگه اساسینز کرید رو زخم کرد،هر سه ماه یه اساسینز کرید میزنه و جالب اینجاست که هر چه میگذره اساسینز کرید داره مزخرف تر میشه،من اساسینز کرید اوریجین رو داشتم و اخرش هم نتونستم کل نقشه رو بگردم باز اقای کارگردان گفته که می خواهیم نقشه را بزرگ تر کنیم.واقعا اساسین های قدیمی قشنگ تر بودن.این ادیسه هم یه مزخرفی هست عین اوریجین.لنگه ی همدیگه ان.
bahram
اسن اینا چ جوری وقت میکنن این همه بازی پشت سر هم بدن بیرون