بعد از نسخه آزمایشی که استودیوی «رسپاون» (Respawn) در هفته گذشته از بخش چندنفره بازی Titanfall 2 به منتشر کرد، بازیکنان نظرات و بازخوردهای زیادی را به گوش استودیوی سازنده رساندند و این استودیو تصمیم گرفت تا تغییراتی را در بازی در حال ساخت خود به وجود بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمشات در ادامه این مطلب همراه باشید.
بسیاری از طرفداران از حرکات آهسته و کند خلبانان داخل بازی Titanfall 2 گله داشتهاند. بر اساس گفتههای «استیون دروز» (Steven DeRose)، طراح بخش چندنفره، به این خاطر حرکات خلبانان کندتر طراحی شده است تا مبارزات و تیراندازی با مهارت بیشتری پیش بروند.
او گفت:
اگر بازیکنان نتوانند مبارزات را پیش بینی کنند، احتمال دارد که از پشت سر یا طرفین مورد حمله قرار گیرند. یکی از اصلیترین ایرادهای قسمت اول بازی این بود که گیم پلی بسیار پراکنده به نظر میرسید، اما قبول دارم که حرکات داخل بازی Titanfall 2 باید مقداری سریعتر باشند تا دیگر شاهد کندی و صحنههای آهسته در بازی نباشیم. درحالیکه شلیک از دور و اطراف در بازی اصلی یکی از بخشهای مهم گیم پلی به شمار میرفت، اما گاهی احساس میشد که روند بازی بیشتر از اینکه به مهارت بستگی داشته باشد، به شانس بستگی دارد.
استودیوی رسپاون اعلام کرده است که سرعت حرکات خلبانان را هم در هوا و هم درحال حرکت از روی دیوار افزایش خواهد داد. علاوه براین بازیکنان از اینکه شمارش معکوسی برای نشان دادن زمان آماده شدن تایتانها وجود ندارد، شکایت داشتهاند. در بازی Titanfall 2 بجای شمارش معکوس بازیکنان باید با گرفتن هدفها در بازی امتیاز کسب کنند. کسانی که به این ویژگی توجه نکنند، نمیتوانند تا مدت طولانی از تایتان خود در بازی استفاده کنند.
استودیوی رسپاون قصد دارد تا این مکانیزم را در بازی اجرا کند اما سعی خود را نیز میکند تا بازیکنان بتوانند در هر مسابقه حداقل یک تایتان داشته باشند. در بازی جدید هرکاری که انجام دهید، مقدار کمی امتیاز به تایمر تایتان شما تعلق خواهد گرفت.
بسیاری از بازیکنان نگران این هستند که تایتانهایشان در بازی جدید خیلی راحت از بین میروند. دروز اعلام کرده است که بسیاری از مکانیزمهای دفاعی در نسخه بتا وجود ندارند. همچنین استودیوی رسپاون معتقد است که سیستم باتری جدیدی که در بازی پیاده سازی کردهاند، نسبت به قبل عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش میگذارد و این سیستم باعث تشویق کار تیمی نیز خواهد شد. وقتی که با دوستتان بازی میکنید و به تایتان شما اجازه ورود به بازی داده شود، شما میتوانید که آن را برای مسابقات مهمتر نگه دارید و از آن در اکثر لحظات استفاده نکنید.
بازیکنانی که نسخه آزمایشی را بازی کردهاند از طراحی نقشههای بازی نیز گله مند بودهاند. نقشه Homestead از یک مکان بزرگ و آزاد تشکیل شده است که محلهای کمی برای دویدن از روی دیوارها برای آن در نظر گرفته شده است. بازیکنان نگران هستند که مبادا نقشههای دیگر بازی نیز چیدمان همین نقشه را دنبال کنند. دروز اعلام کرده است که نقشههای بعدی اینگونه نخواهند بود و رسپاون در هفتههای آینده نقشههای جدید را به نمایش خواهد گذاشت.
در زمان عرضه بازی Titanfall 2 بازیکنانی که احساس میکنند صفحه بازی بسیار شلوغ است، این اجازه را خواهند داشت تا از داخل منوی تنظیمات المانهای رابط کاربری را غیر فعال کنند.
و در آخر هالههای نارنجی رنگ اطراف خلبانها در بازی نهایی نیز وجود خواهند داشت زیرا رسپاون معتقد است که به وسیله آنها بازیکنان میتوانند دشمنان و دوستان خود را تشخیص دهند؛ اما آنها را در بازی نهایی کم رنگ خواهند کرد تا تشخیص خلبانان از فواصل دور سختتر باشد.
برخی از این تغییرات در نسخه آزمایشی بعدی که اواخر هفته عرضه خواهد شد اعمال میشوند، اما برای مشاهده همه تغییرات باید تا عرضه نسخه نهایی بازی صبر کرد.