JP Kellams، یکی از تهیه کنندگان استودیوی Platinum Games این استودیوی ژاپنی را پس از تقریباً گذشت یک دهه ترک کرد؛ او در پستی در اینستاگرام خود ضمن سپاسگزاری از ایام خوبی که در روند ساخت بازیهای Bayonetta و MadWorld و همچنین بازی Scalebound که لغو شده است، جدایی خود از این تیم را بدلایلی اعلام کرد.
در بیانیه آقای Kellams آمده است:
۱۵ سال پیش در حالیکه سرشار از اجرایی کردن رویاهای دوران بچگی خود بودم به ژاپن آمدم تا بتوانم قهرمانان خود را در بازیهایم بسازم. اهمیتی ندارد که چه روزهای سختی را پشت سر گذاشتهام، همیشه در دفتر استودیو از ترس ایدههای خلاقانهای که در اطرافم وجود داشتند قدم میزدم و از همکاری با تک تک همکارانم لذت میبردم، اکنون سخت است که با آنها، با Platinum Games و با ژاپن خداحافظی کنم اما مشکلی برای من پیش آمده است و بعد از گذشت نزدیک به ۱۰ سال همکاری با چنین تیمی من به سراغ چالش جدیدی میروم که منجر به هیجانزدگی من شده است و آن را بزودی با شما به اشتراک خواهم گذاشت. من تا ابد سپاسگزار افرادی هستم که در طول این سفر همراه من بودند، چرا که آنها در شکلدهی شخصیت من نقش داشتند.
استودیوی Platinum به درخشش خود تا همیشه ادامه خواهد داد.
ترک استودیوی Platinum Games از سوی آقای Kellams پس از لغو پروژه ساخت بازی Scalebound برای پلتفرمهای ایکس باکس وان و رایانههای شخصی روی میدهد و مشخص نیست که علت ترک این استودیو توسط Kellams به موضوع لغو شدن پروژه ساخت این بازی مربوط است یا خیر.
صفحه لینکدین آقای Kellams نشان میدهد که او از ابتدای مراحل ساخت بازی Scalebound حضور داشته است و سرپرستی تیم بزرگی را برای ساخت این عنوان در دست داشته است.
پیش از ملحق شدن به استودیوی Platinum Games، آقای Kellams با واحد محلیسازی بازیهای شرکت کپکام (Capcom) همکاری میکرد.
در صفحه توییتر، آقای Kellams در بخش بیوگرافی خود بهروزرسانی صورت داده و نوشته است «در حال حاضر در حال دوچرخه سواری و احتمالاً خوردن دونات»