بازی Detroit: Become Human یکی از مهمترین و مورد انتظارترین انحصاریهای پلیاستیشن ۴ است که توسط استودیو فرانسوی کوانتیک دریم در دست توسعه قرار دارد.
همانطور که از ابتدا نیز اعلام شده بود این عنوان دارای سه شخصیت قابل بازی است که هرکدام تفاوتهای زیادی با هم دارند و اهداف آنها با هم فرق دارد. اکنون سونی اعلام کرده است که استودیو کوانتیک دریم برای اینکه تاکید بر تفاوت این سه شخصیت، سه آهنگساز جدا برای خلق موسیقی صحنههای مربوط به آنها استخدام کرده است.
اولین شخصیت قابل بازی، کارا، یک اندروید دلسوز است و موسیقیهای مربوط به او بیشتر احساسی هستند و با الت موسیقی رشتهای و تاری (به خصوص ویولن سل) تهیه شده و کارهای آن را «فیلیپ شفرد» (Philip Sheppard) انجام داده است. شخیصت کانر بیشتر رباتیک است و احساسات کمری در رفتارش قابل مشاهده است. به همین دلیل موسیقی مربوط به او بیشتر الکترونیک است که توسط «نیما فخرآرا» (Nima Fakhrara)، موسیقی ساز ایرانی الاصل، ساخته شده است. مارکوس که رهبر اندرویدهای انقلابی است به موسیقی حماسی نیاز داشت، به همین دلیل آهنگساز سریال Daredevil و فیلم Maze Runner یک قطعه حماسی برای او ساخته است.
Detroit: Become Human به موضوعات بسیار حساس و مهم نظیر مقابله انسان و ماشین، آگاهی و هوشیاری در مقابل واکنش اولیه و ابتدایی، درستی و نادرستی میپردازد و اینگونه توانسته است به خوبی توجه بازیکنان را به خود جلب کند. نکته جالبی درباره بازی Detroit: Become Human این است که حدود ۵۱۳ شخصیت دارد.
بازی Detroit: Become Human تاریخ ۲۵ مِی سال جاری میلادی، مصادف با ۴ خرداد سال ۱۳۹۷ در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد.
5 دیدگاه
farhad001
یه ویدئو دیدم از بازی گیم پلی شخصیت کارا بود اگر یادتون باشه توی آخرین تریلرش نشون میدن که یکی از راه های تموم شدن بخش ابتدایی بازی کشته شدن پدره س . تو این گیم پلی نشون میده که ممکنه پدره کشته نشه و مسیر بازی عوض میشه
masoud666
نیما فخرآرا رو تا حالا اسمشو نشنیده بودم
Dreams
شخصیتای بازی دوست داشتنی تر از هر زمانین
شمام اینطور فکر میکنین ؟
DarkDevill
یه شاهکار دیگه از طرف سونی منتظریم
Sasan.S
آقای فخرآرا قبلا هم توی زمینه بازیها فکر میکنم همکاری داشتن